Μερικά από τα τεχνικά σχέδια της Piaggio για το τετράτροχο scooter.

Μερικά από τα τεχνικά σχέδια της Piaggio για το τετράτροχο scooter.

Μερικά από τα τεχνικά σχέδια της Piaggio για το τετράτροχο scooter.

Μερικά από τα τεχνικά σχέδια της Piaggio για το τετράτροχο scooter.

Μερικά από τα τεχνικά σχέδια της Piaggio για το τετράτροχο scooter.

Μερικά από τα τεχνικά σχέδια της Piaggio για το τετράτροχο scooter.

  • Μερικά από τα τεχνικά σχέδια της Piaggio για το τετράτροχο scooter.
  • Μερικά από τα τεχνικά σχέδια της Piaggio για το τετράτροχο scooter.
  • Μερικά από τα τεχνικά σχέδια της Piaggio για το τετράτροχο scooter.

Piaggio: Σχέδια τετράτροχου scooter στην δημοσιότητα

Σχέδια πατέντας που δημοσιεύθηκαν αποκαλύπτουν ότι η Piaggio έχει κάνει σημαντική δουλειά, πάνω σε ένα σύστημα τετράτροχου scooter. Όμως η έμπνευση από το πανάρχαιο… Honda Gyro, είναι εμφανής!

Από τα τρίτροχα στα τετράτροχα scooter

H Piaggio μπορεί να κυριαρχεί ουσιαστικά στην κατηγορία των τρίτροχων scooters –την οποία ουσιαστικά δημιούργησε-, όμως ακόμα δεν έχει εκπρόσωπο στα τετράτροχα scooters. Αυτό μπορεί να αλλάξει στο μέλλον, αφού το φως της δημοσιότητας είδαν σχέδια που αποκαλύπτουν ένα τετράτροχο scooter, με πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία στην κατασκευή του.
 


Μερικά από τα τεχνικά σχέδια της Piaggio για το τετράτροχο scooter.

Μερικά από τα τεχνικά σχέδια της Piaggio για το τετράτροχο scooter.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Νέα ανάρτηση εμπρός, κεντρική άρθρωση που θυμίζει Gyro πίσω!

Παρατηρώντας τα σχέδια που είδαν το φως της δημοσιότητας, βλέπεις ότι η Piaggio δεν έχει ακολουθήσει την φιλοσοφία του MP3, αλλά έχει εξελίξει διαφορετικά συστήματα εμπρός και πίσω. Μπροστά, χρησιμοποιείται ένα σύστημα αρκετά απλούστερο από του MP3, με τους οριζόντιους βραχίονες του «παραλληλογράμμου» να βρίσκονται ανάμεσα στους τροχούς, ενώ ολόκληρο το σύστημα περιστρέφεται μαζί με το τιμόνι και όχι οι τροχοί ξεχωριστά, όπως στο MP3.

Από την άλλη, στο πίσω μέρος, το σύστημα είναι έντονα εμπνευσμένο από το πασίγνωστο… Honda Gyro, που έγερνε από την μέση και μπροστά, ενώ πίσω έμενε οριζόντιο! Πράγματι, οι δύο πίσω τροχοί βρίσκονται σε κοινή μονάδα με τον κινητήρα, η οποία παραμένει οριζόντια όλη την ώρα, την στιγμή που ολόκληρο το όχημα παίρνει κλίση από την μέση και εμπρός, χάρη σε κεντρική άρθρωση η οποία μάλιστα φιλοξενεί και την ανάρτηση.
 

Καμία περαιτέρω πληροφορία για το αν πάει για παραγωγή

Από τα σχέδια, δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς ότι η Piaggio βρίσκεται σε αρκετά προχωρημένο στάδιο της ανάπτυξης, ίσως μάλιστα να έχει κατασκευάσει και ένα πρωτότυπο δοκιμών. Όμως προς το παρόν, δεν αποκαλύπτεται τίποτα σχετικά με τα εμπορικά πλάνα για ένα τέτοιο νέο μοντέλο, το οποίο μάλιστα θα ήταν και ακόμη πιο ιδιαίτερο από τα MP3. Εσείς θα επιλέγατε να οδηγήσετε κάτι τέτοιο;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »