net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Το φουτουριστικό concept που είδαμε πέρσι στο Μιλάνο παρουσιάστηκε και φέτος, ως μοντέλο παραγωγής!

Η Vespa 946 δεν ξεχωρίζει μόνο χάρη στη φουτουριστική της εμφάνιση, αλλά και στον εξοπλισμό της, τον οποίο δεν έχουμε ξανασυναντήσει σε Vespa.

Στον εξοπλισμό συναντάμε, μεταξύ άλλων, οριζόντια τοποθετημένο αμορτισέρ, μέρη από αλουμίνιο, ABS και traction control!

Και ο πίνακας οργάνων είναι απόλυτα φουτουριστικός.

Νέα Vespa 946 στην EICMA

Η Piaggio παρουσίασε το μοντέλο παραγωγής του concept που είδαμε πέρσι τέτοια εποχή και, όπως μπορείτε να δείτε, το μοντέλο παραμένει φουτουριστικό και πιο εντυπωσιακό από κάθε άλλη Vespa που έχουμε δει!

 

Η Vespa 946 έχει βασιστεί αισθητικά στο πρώτο πρωτότυπο που σχεδιάστηκε για τη Vespa, το ΜΡ του 1946. Ωστόσο, οι αναφορές αυτές είναι μόνο συμβολικές, καθώς η γενικότερη αισθητική της 946 μπορεί να χαρακτηριστεί, το λιγότερο, φουτουριστική. Εκτός από τις μοναδικές σχεδιαστικές της γραμμές, διαθέτει LED φώτα, υπερσύγχρονο LCD πίνακα οργάνων, αλλά και την ιδιαίτερου σχεδιασμού σέλα, η οποία στηρίζεται πάνω σε βάσεις αλουμινίου. Αλουμινένιο είναι και το μπροστινό φτερό. Οι τροχοί, τέλος, έχουν διάμετρο 12 ιντσών.

Δεν είναι, όμως, μόνο η εμφάνιση διαφορετική από κάθε Vespa που έχουμε δει μέχρι σήμερα. Η πρωτοτυπία συνεχίζει και στο πλαίσιο. Αν και το μονής ροχοκοκκαλιάς πλαίσιο είναι κατασκευασμένο κυρίως από ατσάλι, για πρώτη φορά σε μοντέλο της ιταλικής εταιρείας συναντάμε κομμάτια από αλουμίνιο. Το ίδιο συμβαίνει και στον τομέα των αναρτήσεων. Η γνωστή λύση (λέγε με το κλασικό πιρούνι που συναντάμε σε κάθε Vespa) συνδυάζεται με οριζόντια τοποθετημένο μονό αμορτισέρ αερίου στο πίσω μέρος, το οποίο μπορεί να ρυθμιστεί ως προς την προφόρτιση.

Όσον αφορά στον κινητήρα, αυτός είναι ο μονοκύλινδρος, αερόψυκτος και τριβάλβιδος των 125 κ.εκ., το πιο πρόσφατο επίτευγμα της Piaggio στην κατηγορία. Τροφοδοτείται μέσω ψεκασμού, προσφέροντας οικονομία στην κατανάλωση και μειωμένες εκπομπές ρύπων, ενώ έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τις μειωμένες τριβές και την καλύτερη δυνατή λειτουργία, χάρη και στον χρονισμό των τριών βαλβίδων. Αποδίδει 11,4 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και 1,1 kgm ροπής στις 6.500 σ.α.λ.. Η κατανάλωση, τέλος, σύμφωνα με την Piaggio είναι αισθητά μειωμένη, όπως και τα κόστη συντήρησης, μιας και τα διαστήματα ανάμεσα στα service του κινητήρα ορίζονται πλέον στις 10.000 χλμ.

Εκτός όλων των παραπάνω, η 946 ξεχωρίζει και για τον εξοπλισμό της. Το σύστημα ABS αποτελεί σίγουρα σπάνιο φαινόμενο πάνω σε μια Vespa, αλλά εδώ κάνει την εμφάνισή του. Αν, όμως, θεωρείτε το ABS σπάνιο, τι γνώμη έχετε για το traction control; Η Vespa 946 διαθέτει και το σύστημα ASR της Piaggio!

Σύμφωνα, τέλος, με την Piaggio, η Vespa 946 θα είναι διαθέσιμη μέσα στο 2013.

 

PIAGGIO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ