net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Η ώρα για την παραγωγή του NT3 φαίνεται να πλησιάζει.

Ιδιίτερα μκροκαμωμένο το πρωτότυπο της ιταλικής εταιρίας.

Από παλιότερη παρουσίαση του concept της Piaggio.

Το εσωτερικό του NT3 με την κεντρικά τοποθετημένη θέση του οδηγού.

Piaggio NT3: Πλησιαζει στην παραγωγή;

Ένας «παλιός» γνώριμος έκανε την εμφάνισή του στο ινδικό σαλόνι Auto Expo. Το πρωτότυπο τετράκυκλο NT3 της ιταλικής εταιρίας φαίνεται να βρίσκεται πιο κοντά στην παραγωγή από ποτέ!

 
Το NT3 παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο για πρώτη φορά από την Piaggio στην EICMA του 2010. Από τότε έχουν περάσει περισσότερα από τρία χρόνια και το μικρό αυτοκινητάκι της ιταλικής εταιρίας έχει παραμείνει πρωτότυπο. Όλα δείχνουν όμως ότι αυτό μάλλον θα αλλάξει. Πέρα από το γεγονός ότι η Piaggio το εξελίσσει όλο αυτό το χρονικό διάστημα τώρα έρχεται και η νομοθεσία πού κάνει την υπόθεση παραγωγής του πιο ενδιαφέρουσα για τους Ιταλούς, τουλάχιστον για την αγορά της Ινδίας. Αυτό το λέμε γιατί σύντομα αναμένεται να περάσει ένας νόμος που θα κατηγοριοποιεί το concept της Piaggio ως «τετράκυκλο» (ελαφρύ τετράροδο με μήκος έως και 3 μ. και βάρος κάτω από 600 κιλά) και όχι ως αυτοκίνητο και θα κάνει την επαγγελματική του χρήση πιο συμφέρουσα οικονομικά αλλά και πιο ασφαλή τουλάχιστον στην εγχώρια αγορά και σε σχέση με τα επαγγελματικά τρίκυκλα που κυκλοφορούν στην Ινδία.

Το NT3 έχει μήκος μόλις 2,4 μ.και μπορεί να δεχθεί τρεις επιβάτες στο εσωτερικό του με τον οδηγό να κάθεται κεντρικά και τους δύο επιβαίνοντες ελαφρώς πιο πίσω στα δεξιά και αριστερά. Όταν παρουσιάστηκε το 2010 τα επίσημα στοιχεία το ήθελαν να κινείται από ένα μικρό μονοκύλινδρο κινητήρα 200 κ.εκ. και έναν 300άρη, προφανώς από την γκάμα scooter της Piaggio. 

Τα σημερινά στοιχεία τοποθετούν «κάτω από το καπό» δύο μοτέρ με χωρητικότητα 230 και 350 κ.εκ., ενώ όπως και τότε για το NT3 αναμένεται και υβριδική έκδοση. Πολύ ενδιαφέρουσα είναι και η κατανάλωση του NT3 η οποία σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουμε στη διάθεσή μας περιορίζεται στα 3 λίτρα/100 χλμ., ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) δεν ξεπερνούν τα 70 γραμμάρια το χιλιόμετρο, πολύ πιο κάτω από αυτό που μπορούν να πετύχουν τα περισσότερα μικρά αυτοκίνητα σήμερα. Τέλος, όσον αφορά τις επιδόσεις του να πούμε ότι η τελική ταχύτητα με το μοτέρ των 350 κ.εκ. ανέρχεται στα 80 χλμ./ώρα και στα 60 χλμ./ώρα με τον μικρότερο κινητήρα.

Όπως και να έχει, αυτός μοιάζει να είναι και ο σωστότερος σχεδιαστικός δρόμος για αυτοκίνητο πόλης, όχι μόνο για την Piaggio αλλά και για τους καθιερωμένους κατασκευαστές αυτοκινήτων. 

 

PIAGGIO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ