Το αναμόρφωμένο κατάστημα Κ. ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ στη Λ. Βουλιαγμένης

Το πρώτο κατάστημα Motoplex στην Ελλάδα είναι γεγονός

Ο όμιλος Piaggio συνεχίζει την ανάπτυξη του δικτύου διανομής μέσα από ένα ενιαίο μοντέλο λιανικής πώλησης με την ονομασία Motoplex. Ο επίσημος διανομέας Piaggio στην Ελλάδα κ. Λυμπερόπουλος άνοιξε στην Αθήνα το πρώτο Motoplex Store.

Τα καταστήματα του δικτύου διανομής Motolpex φιλοξενούν σε έναν ενιαίο χώρο τα μοντέλα των Vespa, Piaggio, Aprilia και Moto Guzzi, έχοντας πάντα τον πελάτη στο επίκεντρο. Αυτή τη στιγμή, τα κατάστημα Motoplex έχουν αγγίξει τα 300 ενώ πριν μερικές ημέρες έγιναν τα εγκαίνια καταστημάτων στην Ινδία και το Χονγκ Κονγκ με το τελευταίο να καταλαμβάνει έκταση 300 τετραγωνικών διαθέτοντας σαλόνι και μπαρ στον εκθεσιακό χώρο, και φυσικά συνεργείο.  

Στην Ελλάδα, η φιλοσοφία Motoplex εφαρμόζεται για πρώτη φορά στην Αθήνα, με την αναμόρφωση του γνωστού καταστήματος Κ. ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ, επί της Λ. Βουλιαγμένης. Στο σύγχρονο και φιλόξενο περιβάλλον του καταστήματος Motoplex, εκτίθεται πλήρης γκάμα οχημάτων και αξερουάρ από τις μάρκες του Ομίλου Piaggio, ενώ προσφέρονται υψηλού επιπέδου υπηρεσίες πριν και μετά την πώληση.



Η φιλοσοφία Motoplex αποτελεί ένα νέο ορόσημο λιανικής πώλησης στη βιομηχανία των δύο τροχών, επιτρέποντας στους αντιπροσώπους να εκμεταλλεύονται σε ένα σημείο πώλησης τη δυναμική των εμπορικών σημάτων και των προϊόντων του Ομίλου Piaggio: τα καταστήματα έχουν σχεδιαστεί για να προσφέρουν στους πελάτες ένα συναρπαστικό ταξίδι στον κόσμο των δύο τροχών σε ένα χώρο όπου, εκτός από οχήματα και αξεσουάρ, μπορούν επίσης να βρουν αποκλειστικά είδη merchandising, τεχνική εξυπηρέτηση, ενώ έχουν τη δυνατότητα να χαλαρώσουν στο καθιστικό, συζητώντας για αγώνες, μοτοσυκλέτες και ταξίδια με εξειδικευμένο προσωπικό που μοιράζεται το ίδιο πάθος.



Μέσω της υλοποίηση των Motoplex, τα τελευταία χρόνια ο Όμιλος Piaggio σημείωσε βελτίωση του μείγματος προϊόντων στις πωλήσεις και σημαντική αύξηση πωλήσεων αξεσουάρ και ειδών merchandising, ενώ είναι γεγονός ότι τα παραδοσιακά σημεία πώλησης που αναμορφώθηκαν σύμφωνα με τη νέα φιλοσοφία απολαμβάνουν σημαντική αύξηση του κύκλου εργασιών τους.