Yamaha X MAX300: Με κινητήρα που χτυπάει ακόμα και 400άρια

Yamaha X MAX300: Με κινητήρα που χτυπάει ακόμα και 400άρια

Το ΧΜΑΧ 300 πετυχαίνει τον καλύτερο συνδυασμό μεταξύ επιδόσεων και οικονομίας, διαθέτοντας γκάζι που συγκρίνεται με αυτό των 400αριών και ταυτόχρονα μια από τις χαμηλότερες καταναλώσεις της κατηγορίας.

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ

Οι περισσότεροι αναβάτες ψάχνουν για ένα ευέλικτο και οικονομικό scooter που να εκπληρώνει τα αστικά του καθήκοντα. Και ενώ υπάρχουν πολλές αξιόλογες προτάσεις με μικρότερο κυβισμό, η κατηγορία των 300αριών είναι αρκετά διαδεδομένη, εξαιτίας του πλούσιου εξοπλισμού και της μεγαλύτερης ιπποδύναμης, που συνδυαστικά μπορούν να προσφέρουν πιο άνετες μεταβάσεις. ,Και αν υπάρχουν δεύτερες σκέψεις για την αυξημένη κατανάλωση λόγω κυβισμού, το ΧΜΑΧ 300 πετυχαίνει την χαμηλότερη τιμή της κατηγορίας στα GT scooter.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »



 
Στο ΧΜΑΧ 300, δυναμικός σχεδιασμός, άνεση, χώροι, ηλεκτρονικά βοηθήματα και σπορ συμπεριφορά, καλύπτονται από ένα πέπλο ποιότητας που δεν συναντάς συχνά. Η αιχμηρή σχεδίαση χαρακτηρίζεται από την επιθετική όψη τόσο του εμπρός όσο και του πίσω μέρους, με τις έντονες  γωνίες να πρωταγωνιστούν. Η συναρμογή των πλαστικών είναι κορυφαία και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί, δεν αφήνουν κανένα περιθώριο για επικρίσεις. Η μεγαλοπρεπής σέλα παρέχει άπλετο χώρο τόσο στον αναβάτη όσο και στον συνεπιβάτη. Από κάτω της βρίσκεται χώρος, που είναι ικανός να φιλοξενήσει δύο full face κράνη. Ο υγρόψυκτος κινητήρας 292 κ.εκ Blue Core, χάρη στις βαλβίδες νέου σχεδιασμού, το νέο θάλαμο καύσης και τον βελτιστοποιημένο χρονισμό, αποδίδει 27,6 ίππους στις 7.250σαλ. και 2.95 κιλά ροπής στις 5.750σαλ. Με εκπληκτικά χαμηλή κατανάλωση που δεν ξεπερνάει τα 3.6 λίτρα/100χλμ., ελαστικός, οικονομικός, αθόρυβος και δυνατός, έχει όλα τα χαρακτηριστικά ώστε να βρίσκεται ανάμεσα στους κορυφαίους της κατηγορίας. Αύξησε την ισχύ του XMAX 300 με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας. 



Το μοντέλο εφοδιάζεται με σύστημα traction control, που μπορεί να απενεργοποιηθεί και συμβάλλει στην πρόσφυση του πίσω τροχού, όταν οι συνθήκες στο δρόμο είναι ολισθηρές. Ο κινητήρας είναι θετικός από τις χαμηλές στροφές και το XMAX επιταχύνει γραμμικά. Το δυνατό του σημείο είναι να κρατά με άνεση ταχύτητες 100- 120χλμ/ώρα, αφού συνεχίζει να δίνει το αίσθημα της επιτάχυνσης ακόμα και κοντά στα 150χλμ/ώρα που δείχνει το κοντέρ όταν το πιέσεις. Μάλιστα πετυχαίνει επιδόσεις εφάμιλλες με scooter μεγαλύτερων κατηγοριών και κυβισμού. Στην κίνηση της πόλης, οι διαστάσεις του δεν αποτελούν σε καμία περίπτωση πρόβλημα και χάρη στο σωστό ζύγισμα και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού , το XMAX αποδεικνύεται ιδανικός σύντροφος στην καθημερινή μετακίνηση. Όταν βρεθείς σε δρόμο με στροφές, χάρη στο στιβαρό πλαίσιο το XMAX είναι απόλυτα σταθερό, ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες, θυμίζοντας συμπεριφορά μοτοσυκλέτας.

Με κατανάλωση 3,6λ./100χλμ., το πιο οικονομικό 300αρι GT scooter
Έχει γκάζι για να κυνηγήσεις ακόμα και 400αρια
Χωράει 2 κράνη και έχει και traction control
Εσύ τι άλλο ψάχνεις σε ένα 300αρι;