Κινητήρας
Με το σύστημα επιλογής ανάμεσα στις δύο χαρτογραφήσεις του κινητήρα, τα υπόλοιπα τεχνικά χαρακτηριστικά του που θα πρωταγωνιστούσαν αν μιλούσαμε για κάποιο
άλλο scooter, περνούν αναγκαστικά
σε δεύτερη μοίρα. Ο μονοκύλινδρος και υγρόψυκτος κινητήρας με
τις τέσσερις βαλβίδες και τις επιδόσεις των 19 ίππων στις 9.000
σ.α.λ. και των 1,7 kgm ροπής στις
7.000 σ.α.λ. ξεχωρίζει ανάμεσα
στον ανταγωνισμό, κυρίως λόγω
του ότι είναι ο μοναδικός στην κατηγορία που διαθέτει σύστημα επιλογής χαρτογράφησης.
Οι δύο επιλογές, Sport και Eco,
παίζουν η καθεμιά το δικό της σημαντικό ρόλο. Η Sport έχει ως
αποτέλεσμα την καλύτερη εκμετάλλευση του κινητήρα, με αμεσότερες αποκρίσεις του γκαζιού,
γρηγορότερο ανέβασμα των στροφών και μεγαλύτερη προθυμία στο
υψηλό φάσμα λειτουργίας. Η Eco
φροντίζει για τη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, παραχωρώντας κάποια από τα πιο «κοφτερά»
χαρακτηριστικά της λειτουργίας του
κινητήρα. Αποτέλεσμα αυτού είναι
όντως η μειωμένη κατανάλωση, την
οποία στη δοκιμή μετρήσαμε κατά
0,7 λίτρα χαμηλότερη, σε σχέση με
αυτή της επιλογής sport.
Φρένα / Αναρτήσεις
Στους δύο αυτούς τομείς, η
Aprilia διατήρησε τις δοκιμασμένες λύσεις του παρελθόντος. Όσον
αφορά στα φρένα, συναντάμε έναν
δίσκο 260 χλστ. με πλευστή δαγκάνα τριών εμβόλων μπροστά κι
έναν δίσκο 220 χλστ. με δαγκάνα
δύο εμβόλων πίσω, καθώς και σύστημα συνδυασμένης πέδησης. Το
σύστημα αναρτήσεων, από την
πλευρά του, αποτελείται από το
υδραυλικό πιρούνι διαμέτρου 37
χλστ. και τα διπλά αμορτισέρ που
διαθέτουν δυνατότητα ρύθμισης
της προφόρτισης.
Αμφότερες οι λειτουργίες των
δύο αυτών συστημάτων (φρένων
και αναρτήσεων) είναι ικανοποιητικές χωρίς να εντυπωσιάζουν – δεν
είναι αυτός ο σκοπός τους, άλλωστε. Τα φρένα είναι φιλικά, λειτουργούν γραμμικά και ενισχύονται σε μεγάλο βαθμό από
το σύστημα της συνδυασμένης
πέδησης. Οι αναρτήσεις, από την
άλλη, αποσβένουν σχετικά αποτελεσματικά και διατηρούν σταθερό
το scooter (ειδικά σε ταχύτητες
κοντά στην τελική), με τα παράπονα, όμως, να μη λείπουν, καθώς
θα «κοπανήσουν» εύκολα σε κακό
οδόστρωμα.
Νίκη του Bagnaia μετά από μάχες με Marquez στη Jerez
Apido νέα εξάτμιση High Up για Yamaha Crypton
Pro-Race εμπρόσθια δισκόπλακα με αισθητήρα ABS για Sym VF 185
Auvray σετ αλυσίδα 1700X13.5 και πέταλο Xtreme Mini
Ducati Multistrada V4 Rally: Test
Χαοτικός αγώνας Sprint στη Jerez, με ανατροπές μέχρι τέλους!
Pole Position για τον Marc Marquez στη Jerez!
JT Chain αλυσίδα κίνησης για παπιά 428 HPOGB O-Ring
Νέες εφαρμογές Hagon για Honda Forza 350 & Honda X-ADV 350
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr