Ακόμα ένας τομέας που οι σύγχρονες λύσεις έχουν τον πρώτο ρόλο είναι αυτός του πλαισίου, καθώς αυτό έρχεται κατευθείαν από το MT-07 έχοντας αποδείξει εδώ και καιρό την αξία του. Ατσάλινο-τύπου διαμάντι, με την απαραίτητη ακαμψία αλλά και χαμηλό βάρος που κάνει το XTribute να σταματά την ζυγαριά στα 186 κιλά με πλήρη υγρά , καθιστά τη μοτοσυκλέτα ικανή ακόμα και για σπορ οδήγηση, κάτι που λίγα scrambler καταφέρνουν. Για να επιτευχθεί αυτό φροντίζουν τόσο το τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χιλ, όσο και το μονό πίσω αμορτισέρ που ξεφεύγει από την ρετρό εικόνα των διπλών που συναντώνται συχνά σε μοτοσυκλέτες της κατηγορίας. Όπως προαναφέραμε, η εμφάνιση του μοντέλου μπορεί να είναι ρετρό όμως οι αλλαγές δεν είχαν σκοπό σε καμία περίπτωση να αλλοιώσουν τα χαρακτηριστικά του XSR. Έτσι και τα φρένα παρέμειναν με δύο δίσκους 282 χιλ μπροστά και έναν δίσκο 245 χιλ πίσω, έχοντας τετραπίστονες και διπίστονη δαγκάνα αντίστοιχα, με σύστημα ABS. Οι χρυσές 10κτινες ζάντες εφοδιάζονται με ελαστικά διπλής χρήσης Pirelli MT 60 RS σε διαστάσεις 120/70-17 και 180/55-17 δίνοντας την δυνατότητα στην XTtribute να πατήσει τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα σαν γνήσιο Scrambler.
Εκτος δρομου διελευσεις με 135 χιλιοστα αποσταση απο το εδαφος και με 180αρι πισω ελαστικο?