Το φαρδύ εντουράδικο τιμόνι συμβάλλει στην όρθια θέση οδήγησης.

Το ψηφιακό όργανο βρίσκεται σε νέα θέση και ταιριάζει με την εμφάνιση και τον χαρακτήρα του μοντέλου παρέχοντας τις απαραίτητες πληροφορίες.

Οδηγώντας

Δεν χρειάζονται πάνω από μερικά δευτερόλεπτα για να αισθανθείς άνετα στη σέλα της νέας XTribute και πάνω από μερικά μέτρα για να διαπιστώσεις την ευκολία χειρισμού που την διακρίνει.  Ένα συναίσθημα γνώριμο από την βασική έκδοση του XSR, χάρη στο οποίο οδηγείς ξέγνοιαστος, απολαμβάνοντας την λειτουργία και τον ήχο του κινητήρα που με την την εξάτμιση της Akrapovic γίνεται εθιστικός. Θέλοντας να δείξει τον πολυδιάστατο χαρακτήρα του μοντέλου, η Yamaha σχεδίασε μια διαδρομή που ξεκινούσε προς την πλευρά της θάλασσας, με πρώτο σημείο φωτογράφησης την αχανή παραλία της Amposta. XSR και παραλία? Κανένα πρόβλημα, καθώς η θέση οδήγησης με το φαρδύτερο τιμόνι επέτρεπαν κάθε είδους παιχνίδι στην πατημένη άμμο. Έχεις την απαραίτητη δύναμη αλλά και τον έλεγχο για να ντριφτάρεις, ή να ελαφρύνεις τον μπροστινό τροχό όταν νιώσεις ότι επηρεάζεται από παχύτερη άμμο. 
Καθώς όμως το φυσικό πάρκο βρισκόταν μερικά μέτρα πιο κάτω και ο καιρός της Ισπανίας έφερνε συνεχώς περαστικούς που πιθανότατα ενοχλούνταν από τις ηχητικές πιστονιές των δημοσιογραφικών γκρουπ, η ώρα του παιδιού στην παραλία τελείωσε και κατευθυνθήκαμε προς το βουνό. Γνωρίζαμε ότι και εκεί το XTribute θα τα καταφέρει εξίσου καλά, αφού τα γονίδια του MT-07 είναι πάντα έτοιμα να αναλάβουν δράση. Ανεβαίνοντας υψόμετρο ανεβάσαμε και ρυθμούς αλλά το XTribute δεν έδειξε να δυσκολεύεται. Το αντίθετο μάλιστα. Πλαίσιο και αναρτήσεις βρίσκονται σε πλήρη αρμονία, ενώ η όρθια θέση οδήγησης δεν σε αποτρέπει να σκύψεις και να τοποθετήσεις το σώμα σου κατάλληλα όταν θες να κινηθείς γρήγορα. Για άλλη μια φορά ο κινητήρας ανταποκρίνεται άμεσα, έχοντας πάντα αποθέματα ροπής που σε προκαλούν να σουζάρεις σε κάθε έξοδο από κλειστή στροφή. Με 2η ή με 3η ταχύτητα, ο μπροστινός τροχός δεν δυσκολεύεται να βρεθεί στον αέρα και να παραμείνει εκεί μέχρι να βαρεθείς. Το στήσιμο και η λειτουργία του κινητήρα το κάνουν ιδανικό για τέτοιου είδους παιχνίδια ή για να ξύνεις μαρσπιέ σε καλή άσφαλτο ακόμα και με τα ελαστικά διπλής χρήσης, τα οποία βέβαια δείχνουν μια προτίμηση σε αυτές τις συνθήκες. 
Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες μιας XSR XTribute πιθανώς να μην λερώσουν ποτέ τον ξεχωριστό χρωματισμό της στο χώμα, αλλά αυτό δεν μας εμπόδισε να πάρουμε μια γεύση στις συνθήκες που γεννήθηκε η κατηγορία των Scrambler. Οι δυνατότητές της φυσικά δεν συγκρίνονται με το νέο Tenere 700 που είχαμε οδηγήσει την προηγούμενη μέρα, όμως ο σκοπός της σε καμία περίπτωση δεν είναι αυτός. Δεν θα πει όχι σε εκτός δρόμου διελεύσεις, έτσι ώστε να εξερευνήσεις μέρη που με μια μοτοσυκλέτα δρόμου θα σκεφτόσουν τουλάχιστον δύο φορές , μαζεύοντας αναμνήσεις οι οποίες όπως και η αίγλη του XT 500 διαρκούν για μια ζωή.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Γιαννης

    Εκτος δρομου διελευσεις με 135 χιλιοστα αποσταση απο το εδαφος και με 180αρι πισω ελαστικο?

      6