Η κατηγορία των scrambler έχει αποκτήσει γερές βάσεις στον χώρο της μοτοσυκλέτας, καθώς οι εταιρίες κρατούν αναλλοίωτο το ενδιαφέρον του κοινού παρουσιάζοντας συνεχώς μοντέλα για κάθε γούστο. Tο ξεχωριστό στυλ και οι ανεξάντλητες δυνατότητες για κάθε είδους μετατροπή ήταν μερικά από τα στοιχεία που διέκριναν το XSR 700 και η Yamaha μέσα από διαγωνισμούς όπως το Yard Build έδωσε την ευκαιρία σε customizers ανά τον κόσμο να εκφραστούν, κατασκευάζοντας την δική τους εκδοχή για το μοντέλο. Το προσωπικό γούστο και η φαντασία είχαν τον πρώτο ρόλο ώστε πολλά XSR να ξεχωρίσουν (ανάμεσά τους και το ελληνικό ¨Slider¨) υιοθετώντας στοιχεία από το παρελθόν, δίνοντας έτσι υλοποιήσιμες ιδέες στην Yamaha για την επόμενη έκδοση του δημοφιλούς της μοντέλου. Η ιστορία της Ιαπωνικής εταιρίας είναι μεγάλη και φυσικά περιέχει πολλά μοντέλα scrambler όπως το YD-B ή το πρώτο DT, όμως αυτό που σίγουρα έχει μείνει χαραγμένο στη μνήμη όλων είναι το XT 500. Θέλοντας λοιπόν να αποδώσει φόρο τιμής στο μοντέλο του 1981, το XSR βάφτηκε στα χρώματα του XT και υιοθέτησε τα καλύτερα στοιχεία του συνδυάζοντάς τα με σύγχρονη τεχνολογία. Κάπως έτσι η νέα έκδοση πήρε το όνομα XTribute και εμείς είχαμε την ευκαιρία να την δούμε από κοντά αλλά και να την οδηγήσουμε στους εξαιρετικούς δρόμους και το χώμα της Ισπανίας.
Εκτος δρομου διελευσεις με 135 χιλιοστα αποσταση απο το εδαφος και με 180αρι πισω ελαστικο?