Η οικογένεια Faster Sons όπως προαναφέραμε, συνδυάζει vintage προφίλ με μοντέρνες τεχνολογίες. Έτσι όσο ρετρό και αν φαίνεται σχεδιαστικά το XTribute, ο κινητήρας και τα μηχανικά του μέρει οφείλουν να είναι σύγχρονα, όπως κάθε μοντέλο από την γκάμα της Yamaha. Ανεξάρτητα από την έκδοσή του, το XSR 700 κινείται από τον γνώριμο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 689 κυβικών, ο οποίος ξεκίνησε από το MT-07 και έφτασε μέχρι το νέο Tenere 700 με κάποιες μικροαλλαγές. Για την περίπτωση του XTribute δεν χρειάστηκαν περαιτέρω επεμβάσεις, αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δεν είναι κακό, καθώς παραμένει ένας από τους πιο ολοκληρωμένους κινητήρες στην κατηγορία. Με στρόφαλο 270 μοιρών, απόδοση 74,8 ίππων, ροπάτη λειτουργία και όμορφο ήχο, που γινόταν ακόμη καλύτερος με την εξάτμιση της Akrapovic, o CP2 είναι πάντα απολαυστικός, συμβάλλοντας στον Fun to Ride χαρακτήρα κάθε μοτοσυκλέτας που εξοπλίζεται με αυτόν. Όπως στο MT-07 και στο XSR 700, έτσι και στην έκδοση XTribute δεν συναντάμε ride by wire γκάζι, χάρτες απόδοσης και traction control, καθώς ο ομαλός τρόπος λειτουργίας του τα κάνει να περνούν σε δεύτερη μοίρα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα λέγαμε όχι στην ύπαρξή τους.
Εκτος δρομου διελευσεις με 135 χιλιοστα αποσταση απο το εδαφος και με 180αρι πισω ελαστικο?