Η παρουσίαση του νέου XSR XTribute έγινε σε έναν εντυπωσιακό χώρο κυριολεκτικά στη μέση της θάλασσας… Εκεί παρατηρήσαμε από κοντά το νέο μοντέλο και τις κοινές ρίζες του με το παρελθόν, καθώς η Yamaha είχε φροντίσει ώστε ακριβώς δίπλα του να στέκεται ένα XT 500 του 1981 σε κατάσταση βιτρίνας. Τα κοινά στοιχεία μεταξύ τους είναι αμέσως εμφανή και κάνουν το μοντέλο να ξεχωρίζει εύκολα από την βασική έκδοση, παρότι η γενική σχεδίαση παραμένει ίδια. Το χρώμα του γυμνού μετάλλου στο ρεζερβουάρ του XTribute συνδυάζεται με μαύρο και κόκκινες λεπτομέρειες, οι ζάντες είναι χρυσές αλλά όχι ακτινωτές, το περίβλημα του προβολέα είναι μαύρο, το πιρούνι διαθέτει προστατευτικές φυσούνες, τα φλάς είναι πορτοκαλί, ενώ ακόμα και το λογότυπο XSR 700 έχει την ίδια ρετρό γραμματοσειρά με το XT 500. Η αύρα του XT συνεχίζεται στα λευκά φτερά αλλά και στην ενιαία σέλα η οποία φέρει το λογότυπο XTribute στο πίσω μέρος, με κερασάκι στην τούρτα την προαιρετική εξάτμιση της Akrapovic η οποία μετακινεί το τελικό ψηλά χαρίζοντας εκτός από ξεχωριστό ήχο, ακόμα πιο Scrambler εμφάνιση. Η ποιότητα είναι έκδηλη παντού και η βαφή προσεγμένη, ενώ οι λεπτομέρειες όπως οι billet τάπες στις σωλήνες του πλαισίου ολοκληρώνουν το τελικό φινίρισμα, αποδεικνύοντας ότι έχει δοθεί η δέουσα προσοχή σε κάθε σημείο.
Εκτος δρομου διελευσεις με 135 χιλιοστα αποσταση απο το εδαφος και με 180αρι πισω ελαστικο?