Αφράτη η επίπεδη σέλα, είναι ψηλότερη κατά 30χιλ σε σχέση με την βασική έκδοση.

    Aνεση – Εργονομία

    Το XSR μπορεί να βασίζεται στο MT-07 όμως διαθέτει διαφορετική θέση οδήγησης, φαρδύτερο τιμόνι και σέλα με περισσότερο αφρώδες όπως αρμόζει στην κατηγορία. Στην έκδοση XTribute συναντάμε ακόμα φαρδύτερο (+ 40χιλ) vintage-εντουράδικο τιμόνι με ελαφρώς διαφορετική θέση που δημιουργεί μια πιο όρθια θέση οδήγησης, ενώ αλλαγές έχουμε και στην σέλα καθώς διαθέτει περισσότερο αφρώδες για μεγαλύτερη άνεση, με το ύψος της από το έδαφος να αγγίζει πλέον τα 845χιλ. Είναι αρκετά ευρύχωρη ώστε ο αναβάτης να αλλάζει εύκολα την στάση του σώματός του, ενώ διαθέτει και χώρο για συνεπιβάτη, χωρίς όμως πρακτικές χειρολαβές, καθώς αυτές θα αλλοίωναν την εικόνα του μοντέλου. Τα πόδια πλέον λυγίζουν λιγότερο λόγω της υψηλότερης σέλας, με αποτέλεσμα σε κανένα σημείο της διαδρομής να μην νιώσουμε ενόχληση στα γόνατα από την θέση των μαρσπιέ τα οποία έχουν χωμάτινο λουκ αλλά και τις απαραίτητες λαστιχένιες προσθήκες για την άνεση των πελμάτων σε περίπτωση που δεν οδηγείς με μπότες.  
    Η πληροφόρηση του οδηγού γίνεται μέσω ενός στρογγυλού, ψηφιακού οργάνου, που πλέον βρίσκεται σε διαφορετική θέση από ότι το έχουμε συνηθίσει στο XSR 700. Με μαύρο φόντο και άσπρα στοιχεία ταιριάζει αισθητικά στον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας , ενώ παράλληλα προσφέρει τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεσαι με αρκετά ευανάγνωστο τρόπο. Ταχύμετρο, στροφόμετρο, δείκτης βενζίνης, ολικός και 2 μερικοί χιλιομετρητές, ρολόι, θερμοκρασία περιβάλλοντος και ένδειξη επιλεγμένης ταχύτητας στο κιβώτιο, συνδυάζονται με ενδεικτικές λυχνίες ώστε να μην του λείπει τίποτα παρά τον λιτό σχεδιασμό. Ιδανικά θα θέλαμε το στροφόμετρο να ήταν πιο ευδιάκριτο, όμως ορισμένες παραχωρήσεις είναι απαραίτητες όταν πρέπει να συνδυάσεις την πρακτικότητα με την αισθητική. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • Γιαννης

      Εκτος δρομου διελευσεις με 135 χιλιοστα αποσταση απο το εδαφος και με 180αρι πισω ελαστικο?

        6