Δοκιμή BMW F 800GS: Ο Βασιλιάς πέθανε, ζήτω ο Βασιλιάς!

Δοκιμή BMW F 800GS: Ο Βασιλιάς πέθανε, ζήτω ο Βασιλιάς!
6 Φωτογραφίες »

Κινητήρας 895cc με ισχύ 87 ίππων και δύο στάνταρ Riding Modes
Ξεκούραστη θέση οδήγησης για μακρινά ταξίδια
Με το Riding Modes Pro ξεκλειδώνεις τα Riding Modes Dynamic και Enduro
Κορυφαία επίδοση φρεναρίσματος με Cornering ABS και φρένα Brembo

Τιμή: Από 11.690 ευρώ (Τιμή έκδοσης δοκιμής: 13.910 ευρώ)
+: Λειτουργία κινητήρα, Ποιότητα Κύλισης, Φρένα
-: Ποιότητα υλικών σε ορισμένα σημεία

Το F 750GS λανσαρίστηκε το 2018 αντικαθιστώντας το F 700GS που με τη σειρά του είχε αντικαταστήσει το F 650GS. Πιστή σε αυτή τη λογική, τώρα η BMW μεγαλώνει περαιτέρω το πιο “μικρό GS”, αντικαθιστώντας το 750 με το νέο F 800GS, το οποίο φέρει έναν δυνατότερο κινητήρα και πλουσιότερο βασικό εξοπλισμό.
Το όνομα GS εμφανίστηκε το 1980, με το R 80G/S, μια μοτοσυκλέτα που κέρδισε το Rally Dakar τέσσερις φορές (1981, 1983, 1984 και 1985). Το ακρωνύμιο GS (που αρχικά γραφόταν G/S) προέρχεται από τις γερμανικές λέξεις Gelände/Straße, με το πρώτο να σημαίνει έδαφος (και ελεύθερα να μπορεί να μεταφραστεί ως Off-Road) και το δεύτερο να σημαίνει δρόμος, τονίζοντας τις On-Off δυνατότητες της σειράς GS. Το μικρότερο μοντέλο της σειράς είναι πιο προσανατολισμένο στο On κομμάτι, με 19άρη τροχό μπροστά και ζάντες αλουμινίου, μια στροφή που ακολούθησε η BMW στο πέρασμα από το 700GS στο 750 και κράτησε τώρα και στην νέα αλλαγή.  

Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά