Στο δρόμο

    Στο δρόμο

    H «μικρή» GS αποτελούσε και προηγουμένως το πιο ασφάλτινο μοντέλο της σειράς GS και αυτό δεν άλλαξε ούτε τώρα με τους νέους κινητήρες. Η F 800GS είναι πρακτικά μια μοτοσυκλέτα Touring, στόχος της οποίας είναι ο αναβάτης να κάνει πολλά συνεχόμενα χιλιόμετρα χωρίς να κουραστεί. Και αυτό γίνεται εμφανές με το που ανέβεις στη σέλα της. Η θέση οδήγησης είναι ξεκούραστη, με τις εργονομικές γωνίες που δημιουργούνται για τον αναβάτη να συμβάλλουν στη μεγιστοποίηση της άνεσης του ταξιδιού. Μόνο παρατράγουδο εδώ είναι η ζελατίνα και το ελάχιστο μέγεθός της, το οποίο για μια Touring μοτοσυκλέτα δεν καλύπτει καθόλου τον αναβάτη και σε στέλνει απευθείας στον κατάλογο των αξεσουάρ, όπου υπάρχει η λύση που ψάχνεις.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Στο ταξίδι η συμπεριφορά της θα σε προκαλέσει να κάνεις περισσότερα χιλιόμετρα, καθώς η BMW F 800GS είναι ευχάριστη στην οδήγηση, με άμεση αλλά όχι απότομη απόκριση στο γκάζι και το σχετικά μεγάλο μεταξόνιό της (1.556mm) που την κάνει ιδανική για χαλαρό Cruising και «κατάποση» χιλιομέτρων. Η τελική της δεν εντυπωσιάζει καθώς είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 190 χλμ./ώρα, όμως η αντικειμενική πραγματικότητα είναι ότι δεν θα χρειαστείς  περισσότερα χιλιόμετρα σε καμία περίπτωση.
    H BMW έχει καταφέρει να πετύχει μια πολύ καλή ισορροπία ανάμεσα στην σταθερότητα και την ευελιξία και έτσι παρά το σχετικά μεγάλο μεταξόνιο που αναφέρθηκε προηγουμένως, η αίσθηση της μοτοσυκλέτας στις στροφές και στην αλλαγή κατεύθυνσης είναι πολύ ωραία και μόνο στην στατική μανούβρα θα καταλάβεις ότι έχεις ανάμεσα στα πόδια σου ένα σύνολο που ζυγίζει 227 κιλά.   
    Το γεγονός ότι η ροπή έρχεται από χαμηλά θα σε βοηθήσει τόσο στην γενικότερη άνεση όσο και στην κίνηση στην πόλη, όπου με τις σχετικά μαζεμένες της διαστάσεις και το ικανοποιητικότατο κόψιμο του τιμονιού, δεν θα κολλήσεις πουθενά.  
     Οδηγώντας την F 800GS σε διάφορα τερέν αμέσως παρατηρείς ότι η προσθήκη της ημιενεργής ανάρτησης Dynamic ESA δίνει πολλούς πόντους «rideability» που λένε και στο χωριό μου, αυξάνοντας κατά πολύ την ευχαρίστηση κατά την οδήγηση, ειδικά σε επαρχιακούς δρόμους, όπου θα θες να περάσεις μεγάλο μέρος της συμβίωσής σου με την F 800GS.
     

    Σελίδα 1Δοκιμή BMW F 800GS: Ο Βασιλιάς πέθανε, ζήτω ο Βασιλιάς!
    Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά