Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Μπορεί ο κινητήρας να άλλαξε από το προηγούμενο μοντέλο, όμως το πλαίσιο μας έρχεται αυτούσιο από την F 750GS, κάτι που σημαίνει ότι μιλάμε για ένα ατσάλινο monocoque πλαίσιο τύπου γέφυρας, το οποίο συνεχίζει να συνεργάζεται με ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm με διαδρομή 170mm και ένα κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης και της επαναφοράς του ελατηρίου. Η έκδοση της δοκιμής είχε και το προαιρετικό πακέτο Dynamic ESA, μια ηλεκτρονική ημιενεργή ανάρτηση που ρυθμίζει αυτόματα την απόσβεση του ελατηρίου χάρη σε ηλεκτρονικά ενεργοποιούμενες βαλβίδες ελέγχου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

To φρενάρισμα αναλαμβάνουν δύο πλευστά δισκόφρενα μπροστά, με διάμετρο 305mm και πλευστές διπίστονες δαγκάνες της Brembo, πίσω έχουμε ένα δισκόφρενο 265mm, με πλευστή μονοπίστονη δαγκάνα της ίδιας εταιρείας, ενώ εξέλιξη σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο είναι η ένταξη του Cornering ABS (το οποίο η BMW ονομάζει ABS Pro) στον βασικό εξοπλισμό. Οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι η BMW F 800GS χρειάζεται 41,2 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα, μια επίδοση που την κατατάσσει στις κορυφαίες της κατηγορίας.
Οι ζάντες από κράμα αλουμινίου έχουν διάμετρο 19” και 17”, με τα ελαστικά να έχουν διαστάσεις 110/80 και 150/70 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
 

Σελίδα 1Δοκιμή BMW F 800GS: Ο Βασιλιάς πέθανε, ζήτω ο Βασιλιάς!
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά