Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία

Μια λέξη που μπορεί να περιγράψει όλες τις μοτοσυκλέτες της BMW είναι η άνεση. Η γερμανική εταιρεία ρίχνει βάρος στο να μπορεί ο αναβάτης να κάνει πολλά χιλιόμετρα πάνω στη σέλα των μοντέλων της και αυτό ισχύει και στο νέο F 800GS. Το εργονομικό τρίγωνο που δημιουργείται από τις γωνιές των μαρσπιέ, της σέλας και του τιμονιού δημιουργεί μια σχετικά όρθια, ξεκούραστη θέση οδήγησης, με τη σέλα να έχει πλούσια ποσότητα αφρώδους και με το ύψος της στα 815mm (υπάρχει δυνατότητα παραμετροποίησης από τα 760 μέχρι τα 845mm) επιτρέπει στους περισσότερους αναβάτες να πατάνε με ασφάλεια στο έδαφος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Τώρα όσον αφορά τα ηλεκτρονικά, η BMW έκανε ένα προχώρημα στο νέο μοντέλο, περνώντας αξεσουάρ όπως τα θερμαινόμενα γκριπ και τις χούφτες στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ την πληροφόρηση του αναβάτη αναλαμβάνει μια TFT οθόνη 6,5”, η οποία έχει τη δυνατότητα συνδεσιμότητας μέσω Bluetooth και μέσω της εφαρμογής της BMW ο αναβάτης μπορεί να έχει πρόσβαση σε όργανα πλοήγησης. Ο χειρισμός της γίνεται με εύκολο και κατανοητό τρόπο μέσω του κλασσικού Mulit-Controller της BMW που βρίσκεται στα αριστερά του τιμονιού. 
Η ζελατίνα από την άλλη είναι το ένα πράγμα που θα έπρεπε να αλλάξει η BMW περνώντας στη νέα εποχή του μοντέλου, όμως δυστυχώς αυτή παραμένει υπερβολικά κοντή και ουσιαστικά σε σπρώχνει αμέσως στον κατάλογο αξεσουάρ ή σε After Market επιλογές.
 

Σελίδα 1Δοκιμή BMW F 800GS: Ο Βασιλιάς πέθανε, ζήτω ο Βασιλιάς!
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά