Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο τύπου γέφυρας και είναι στηριγμένο στον κινητήρα. Προσφέρει την απαιτούμενη ακαμψία και καταφέρνει να κρατάει το σύνολο σταθερό και ασάλευτο μέχρι την τελική του ταχύτητα. Σε μια τέτοια πολυτελής κατασκευή τα περιφερειακά κάνουν τη διαφορά και για το Κ 1600 επιλέχθηκαν οι καλύτερες λύσεις. Στην μπροστινή ανάρτηση, το σύστημα Duolever της BMW με κεντρικό ελατήριο έχει αναλάβει την απόσβεση των ανωμαλιών, ενώ στο πίσω μέρος εξοπλίζεται με σύστημα Paralever. Οι αναρτήσεις είναι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες και μέσω του Dynamic ESA που κάνει 100 υπολογισμούς το δευτερόλεπτο, σετάρονται σε πραγματικό χρόνο.
Υπάρχει δυνατότητα δύο διαφορετικών προγραμμάτων Road και Dynamic και επιμέρους επιλογές, που αλλάζουν την σκληρότητα και την προφόρτιση των αναρτήσεων ανάλογα με την προτίμηση του αναβάτη. Εξίσου δυνατά είναι και τα φρένα που ακινητοποιούν το θηρίο χωρίς πρόβλημα. Προς αυτή την κατεύθυνση εργάζονται διπλοί δίσκοι 320 χιλιοστών με 4πίστονες δαγκάνες μπροστά και μονός δίσκος 320 χιλιοστών με 2πίσοτνη δαγκάνα πίσω. Πολύτιμος σύμμαχος στην διατήρηση της απαιτούμενης ασφάλειας, είναι και το ABS Pro που εγγυάται ασφαλές φρενάρισμα ακόμα και σε κεκλιμένες επιφάνειες, επιτρέποντας στον αναβάτη να διατηρήσει τον έλεγχο της μοτοσικλέτας ακόμα και σε δύσκολες καταστάσεις.