6κύλινδρο τέρας με τεράστια αποθέματα δύναμης και ροπής, χωρίς το παραμικρό ίχνος κραδασμών. Ξεκινάει εύκολα με 2η ταχύτητα.

    Κινητήρας: Εξακύλινδρη υπεροχή

    Η μοναδικότητα του Κ 1600 GTL ενισχύεται και από τον εξαιρετικό κινητήρα. Το διακριτικό 6άρι, αριστερά και δεξιά στα καπάκια του κινητήρα μαρτυράει την αλήθεια.  Η BMW επέλεξε ένα εξακύλινδρο μοτέρ, χωρητικότητας 1649 κυβικών, που αποδίδει εύκολα 160 ίππους στις 7.750σαλ και 17,6 κιλά ροπής στις 5.250σαλ  και είναι εναρμονισμένος με τους κανονισμούς Euro 4. Το 70% της ροπής είναι ήδη διαθέσιμο στις 1.500σαλ. Ο κινητήρας είναι σούπερ ομαλός και ελαστικός και δεν μεταφέρει τον παραμικρό κραδασμό στους επιβαίνοντες. 

    Η κτηνώδης ροπή σηκώνει τη βαριά κατασκευή με οποιαδήποτε σχέση στο εξατάχυτο κιβώτιο και προσφέρει άμεσες επιταχύνσεις σε όλες τις συνθήκες. Η προσθήκη όπισθεν είναι ευεργετική, καθώς τα 350 συνολικά κιλά δεν είναι εύκολα διαχειρίσιμα σε κατηφορικούς δρόμους και σε επιτόπιες αναστροφές. Μπαίνει σε λειτουργία πατώντας το κουμπί με την ένδειξη R και κρατώντας πατημένο το κουμπί της μίζας. 

    Οι τρεις διαφορετικές χαρτογραφήσεις Road, Rain και Dynamic, διαμορφώνουν ανάλογα και το επίπεδο παρέμβασης του Traction Control. Το Quick shifter εκτός από γρηγορότερες αλλαγές ταχυτήτων, κάνει και πιο άνετη τη διαδικασία οδήγησης. Η πληθώρα κυβικών και οι 6 κύλινδροι αποδεικνύονται αρκετά οικονομικοί στην πράξη, καθώς η μέση κατανάλωση των 7,2 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα είναι αρκετά ικανοποιητική για την κατηγορία και σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 26,5 λίτρων θα καθυστερήσουν τις ενδιάμεσες στάσεις για ανεφοδιασμό.