Το να βρεθείς στη σέλα ενός K 1600 GTL, αποτελεί μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να βιώσεις την πολυτέλεια, κινούμενη σε δύο τροχούς. Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα που δεν θα περάσει από πουθενά απαρατήρητη ακόμα και σε όσους δεν έχουν ιδιαίτερες γνώσεις από τον κόσμο των δύο τροχών. Ο πλούσιος εξοπλισμός είναι στην υπηρεσία του αναβάτη, που απολαμβάνει εκλεπτυσμένη πολυτέλεια και άνεση. Η κίνηση στην πόλη εμπεριέχει τις δυσκολίες που αφορούν το μεγάλο μέγεθος και βάρος. Οι προεξέχουσες βαλίτσες και το πλατύ φέρινγκ δεν πολυσυμπαθούν τα στενά περάσματα και την κίνηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Η κίνηση στην πόλη είναι εφικτή, απλά χρειάζεται προσοχή.
Η ευελιξία δεν συγκαταλέγεται στις αρετές του και θα τα βρει σκούρα σε έντονο μποτιλιάρισμα. Η προσθήκη της όπισθεν διευκολύνει την κατάσταση σε αναστροφές και κατηφορικά κομμάτια. Βέβαια αυτές οι συνθήκες δεν αποτελούν το πεδίο δράσης του Κ 1600, ούτε είναι γνώρισμα της κατηγορίας του. Εκεί που θα σε αποζημιώσει το πολυτελές τουριστικό, είναι σε χαλαρές βόλτες το Σαββατοκύριακο και βραδινές περατζάδες με θέα τη θάλασσα. Με ταχύτητες Cruising και την αγαπημένη σου μουσική στο Mp3 Player, απολαμβάνεις κάθε στιγμή πάνω στη σέλα του. Βρίσκεσαι στο δικό σου κόσμο, ζεις το δικό σου παραμύθι. Μαζί με σένα θα το λατρέψει και ο συνεπιβάτης που δεν θα δυσκολευτεί να ακολουθήσει όποιος και αν είναι ο προορισμός. Στο ταξίδι το Κ 1600 GTL δείχνει ότι κατάγεται από ακριβό τζάκι και δικαιολογεί απόλυτα τον τίτλο Executive. Φορτώνεις τα πάντα στις 2 βαλίτσες και το top box, ανεβάζεις τη ζελατίνα για να κόβει τον αέρα και είσαι έτοιμος για το γύρο του κόσμου.
Ο θηριώδης κινητήρας με τον απολαυστικό εξακύλινδρο ήχο αλά BMW M3 και την αστείρευτη ροπή προσφέρει άμεσες επιταχύνσεις μέχρι την τελική των 240+ χιλιομέτρων. Μπορείς να ξεκινήσεις με 2η ταχύτητα, ενώ τα κατεβάσματα αποτελούν αχρείαστη διαδικασία. Η ποιότητα κύλισης είναι από τις κορυφαίες της κατηγορίας. Θες ταχύτητες της τάξης των 120-140 χιλιομέτρων, με χαλαρωτική μουσική και cruise control; Γίνεται. Θες γρήγορες μεταβάσεις με ταχύτητες 180+ από το ένα σημείο στο άλλο; Εύκολο. Ό,τι και αν επιλέξεις, το Κ 1600 θα σε μεταφέρει ατσαλάκωτο και ξεκούραστο, θαρρείς πως έχεις ταξιδέψει με ΚΤΕΛ. Και αν αναρωτιέστε τι γίνεται σε επαρχιακό δίκτυο, παροιμιώδης είναι η ευελιξία στα στριφτερά κλειστά κομμάτια. Χαράζεις γραμμή και το Κ 1600 ακολουθεί αδιαμαρτύρητα παρά το μεγάλο βάρος του.
Μοναδικό παράπονο η απουσία φωτιζόμενων διακοπτών, κάτι που δυσκολεύει την οδήγηση το βράδυ, ειδικά σε σκοτεινό επαρχιακό δίκτυο. Δεν είναι λίγες οι φορές που ήθελα να αλλάξω ρυθμίσεις την ώρα που οδηγούσα δεν μπορούσα να βρω τον κατάλληλο διακόπτη. Είναι κρίμα να έχεις τα όπλα και να μην μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις. Σημαντικό μερίδιο στη πετυχημένη οδική συμπεριφορά, ανήκει στις ηλεκτρονικές αναρτήσεις και τα εξαιρετικά φρένα, που μεταφέρουν την απαιτούμενη ασφάλεια και πληροφόρηση στον αναβάτη. Το K 1600 αποτελεί εκείνη τη δικαιολογία που χρειάζεσαι για να κάνεις ταξίδια και μάλιστα χωρίς επιστροφή.