Κινητήρας - Επιδόσεις
Κινητήρας - Επιδόσεις
  • Κινητήρας - Επιδόσεις
  • Κινητήρας - Επιδόσεις

Κινητήρας - Επιδόσεις

Ο κινητήρας, όπως προαναφέρθηκε, είναι γνωστός από το 450SR και είναι ένας κινητήρας που η CFMOTO ανέπτυξε από την αρχή μόνη της, παρά τις πολλές και διάσημες συνεργασίες που έχει με Ευρωπαϊκές εταιρείες. Σύμφωνα με δηλώσεις της ίδιας, ο κινητήρας αυτός δοκιμάστηκε 4.500 ώρες στο όριο χωρίς να παρουσιάσει πρόβλημα. Πρόκειται για έναν δικύλινδρο, υγρόψυκτο, εν σειρά κινητήρα 449cc με στρόφαλο στις 270°, ο οποίος αποδίδει 46 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και 39 Nm ροπής στις 7.600 σ.α.λ. Η CFMOTO τον εφοδίασε με δύο αντικραδασμικούς άξονες, σφυρήλατα έμβολα και κεφαλή μαγνησίου. Συνεργάζεται με εξατάχυτο κιβώτιο και συμπλέκτη ολίσθησης, με την τελική μετάδοση να γίνεται με αλυσίδα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Αύξησε την ισχύ του CFMOTO 450NK με φίλτρο αέρα DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας.
 
Στις μετρήσεις μας χρειάστηκαν μόλις 2,17” για να φτάσει το 450NK τα 50 χλμ./ώρα από στάση, ενώ το «φράγμα» των 100 χιλιομέτων έσπασε σε 5,72”. Η λειτουργία του ήταν πραγματικά μια ευχάριστη έκπληξη, με τη δύναμη να έρχεται γραμμικά, στρωτά αλλά χωρίς να νοιώθεις σε καμία περίπτωση «λίγος», ενώ η ροπή που χρειάζεσαι έρχεται σε μεγάλο εύρος των στροφών, δείχνοντας ότι η CFMOTO σχεδίασε έναν κινητήρα που έχει ξεπεράσει οποιεσδήποτε «παιδικές ασθένειες» μπορεί να εμφάνιζαν προηγούμενα μοντέλα της. Ευχάριστη αναβάθμιση σε σχέση με το 450SR είναι και η έλευση του Traction Control στο 450NK.
 
Επιδόσεις  
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 2,17
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 5,72
60 - 120 με 4η σχέση (δευτερόλεπτα) 6,8
100 - 0 (μέτρα) 44,2
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 5
 

Σελίδα 1CFMOTO 450NK - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά