Ο Dovi πιστεύει οτι τα αεροδυναμικά βοηθήματα δεν απαγορεύτηκαν για λόγους ασφαλείας.

Το φαίρινγκ της Yamaha, που πυροδότησε τις δηλώσεις του Dovizioso.

Dovizioso: Στόχος συνωμοσίας η Ducati

Ο Andrea Dovizioso υποστηρίζει ότι το νέο αεροδυναμικό φαίρινγκ που χρησιμοποίησε η Yamaha στις δοκιμές της Βαλένθια δείχνει ότι η απαγόρευσή τους έγινε μόνο για να σταματήσει η πρόοδος της Ducati.

Στο τέλος του 2016 τα αεροδυναμικά βοηθήματα απαγορεύτηκαν επειδή θεωρήθηκαν επικίνδυνα. Η κίνηση αυτή ίσως έκανε ζημιά στη Ducati, η οποία ήταν πρωτοπόρος τότε σε αυτό τον τομέα. Κατά τη διάρκεια της φετινής χρονιάς, οι κατασκευαστές αντικατέστησαν τα βοηθήματα αυτά με αεροδυναμικά φαίρινγκ, με τη Ducati να παρουσιάζει την πιο επιθετική εκδοχή τους. Η Yamaha δοκίμασε στη Βαλένθια το δικό της ξεχωριστό φαίρινγκ το οποίο διέθετε αιχμηρές άκρες, παρόμοιες με αυτές των αεροδυναμικών πτερυγίων που απαγορεύτηκαν.

Σύμφωνα με τον Dovizioso, πλέον τα φαίρινγκ είναι πιο επικίνδυνα από τα πτερύγια, κάτι που δείχνει ότι η αρχική τους απαγόρευση έγινε για να κάνει κακό στην Ducati και όχι για λόγους ασφαλείας.

Ο ίδιος δήλωσε: «Δεν θέλω να δημιουργηθεί διαμάχη, αλλά υπάρχει μόνο μία δυνατή ερμηνεία. Μας είπαν ότι τα πτερύγια απαγορεύονται, επειδή είναι πολύ επικίνδυνα, και αυτά τα φαίρινγκ σήμερα είναι πιο επικίνδυνα από εκείνα τα πτερύγια. Συμφωνώ με τους ισχύοντες κανονισμούς, αλλά αποδεικνύεται ότι οι λόγοι που αποφασίστηκαν τότε, ήταν φάρσα. Έτσι φαίνεται ότι ο πραγματικός λόγος της απαγόρευσης των πτερύγων, ήταν να περιοριστεί η πρόοδος της Ducati.»

Ο αναβάτης της Yamaha, Maverick Vinales, είπε ότι τα νέα φαίρινγκ έκαναν τη μοτοσυκλέτα καλύτερη και δεν είναι εκτός κανονισμών. Σύμφωνα με δηλώσεις του: «Δεν νομίζω ότι είναι παράνομα. Aprilia και η Ducati κάνουν το ίδιο οπότε δεν ξέρω αν είναι σύμφωνα με τους κανόνες. Έχω καλή αίσθηση, πραγματικά καλή. Βελτιωνόμαστε συνεχώς και εδώ, στη Βαλένθια, γνωρίζουμε σίγουρα ότι αυτό το φαίρινγκ είναι πολύ καλύτερο.»