X-Cape 1200: Τι νέο φέρνει το μεγάλο Adventure της Moto Morini
- Κινητήρας V2 1.187cc που αποδίδει 125 ίππους.
- 4 Riding Modes, Cruise Control, Traction Control και Quickshifter.
- Πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι και φρένα Brembo με Cornering ABS.
- TFT οθόνη 7”, GPS και σύστημα ραντάρ για τα τυφλά σημεία.
Κινητήρας V2 1.187cc που αποδίδει 125 ίππους
Πριν λίγους μήνες στην EICMA, η Moto Morini παρουσίασε τέσσερα νέα μοντέλα τα οποία αναμένεται να κυκλοφορήσουν στις αγορές το 2024, όμως ένα από αυτά ξεχώρισε για το ελληνικό κοινό, καθώς είναι σε μια κατηγορία που τα τελευταία χρόνια γνωρίζει μεγάλη άνθηση στη χώρα μας. Ο λόγος φυσικά για την κατηγορία των Adventure και για το Moto Morini X-Cape 1200, τον μεγάλο αδερφό του X-Cape 650, που ήταν το πρώτο μοντέλο που παρουσίασε η Moto Morini από όταν αναγεννήθηκε το 2018. Στην καρδιά του βρίσκεται ένας V2 κινητήρας 87°, ο οποίος φτάνει τα 1.187cc (με διάμετρο εμβόλου στα 107mm και διαδρομή στα 66mm) και αποδίδει 125 ίππους. Αποτελεί ουσιαστικά εξέλιξη του παλαιότερου Corsa Corta, ο οποίος πλέον συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές Euro5+.
4 Riding Modes, Cruise Control, Traction Control και Quickshifter
Το X-Cape 1200 θα έχει 4 Riding Modes, τα οποία θα επηρεάζουν την απόδοση της ισχύος, ενώ εξοπλίζεται επίσης με Traction Control, Cruise Control και Quickshifter. Όλα αυτά ελέγχονται μέσω μιας IMU 6 αξόνων, δίνοντας στο X-Cape 1200 τις δυνατότητες ενός σύγχρονου, πλήρως εξοπλισμένου Tourer, που δεν θα πει όχι ακόμα και στις μεγαλύτερες διαδρομές. Σε αυτό συμβάλει η εργονομική σχεδίαση, η θέση των μαρσπιέ του οδηγού και του συνεπιβάτη και η άνετη σέλα, το ύψος της οποίας είναι στα 858mm. Τα πλαστικά έχουν σχεδιαστεί για να εκτρέπουν τον αέρα μακριά από τα πόδια του αναβάτη, ενώ το ίδιο υπόσχεται η Moto Morini και για την ζελατίνα, ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι και φρένα Brembo με Cornering ABS
Το ατσάλινο πλαίσιο του X-Cape 1200 είναι τύπου Trellis και συνεργάζεται με ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι, με διαδρομή 170mm, μονοσόκ αμορτισέρ πίσω, επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο και με διαδρομή 160mm και αλουμινένιο ψαλίδι. Η Brembo ανέλαβε τον τομέα του φρεναρίσματος και εξοπλίζει τη νέα μοτοσυκλέτα της Moto Morini με μονομπλόκ δαγκάνες που πιάνουν στους δίσκους των 320mm μπροστά και μονομπλόκ δαγκάνα για τον 280mm πίσω δίσκο. Το ABS είναι Cornering, ενώ υπάρχει και δυνατότητα απενεργοποίησης. Οι τροχοί είναι 19” μπροστά και 17” πίσω, με ακτινωτές ζάντες και ελαστικά Pirelli Scorpion Trail.
TFT οθόνη 7”, GPS και σύστημα ραντάρ για τα τυφλά σημεία
H πληροφόρηση του αναβάτη γίνεται μέσω μιας TFT οθόνης 7”, η οποία έχει ενσωματωμένο πρόγραμμα Navigation και μια φιλική προς το χρήστη διάταξη των πληροφοριών (κρίνοντας επί του παρόντος από τις φωτογραφίες). Στον εξοπλισμό του X-Cape 1200 υπάρχουν ακόμα σύστημα ελέγχου της πίεσης των ελαστικών, αλλά και ραντάρ για τις τυφλές γωνίες, που θα ειδοποιεί τον αναβάτη για ό,τι κινείται στα σημεία που ο ίδιος δεν μπορεί να δει. Η αλουμινένια σχάρα είναι και αυτή κομμάτι του στάνταρ εξοπλισμού, ενώ στα αξεσουάρ θα υπάρχουν βάσεις και πλαϊνές βαλίτσες. Το Moto Morini X-Cape 1200 αναμένεται να φτάσει στη χώρα μας προς τα τέλη του 2024, με την τιμή του να μην έχει ανακοινωθεί ακόμα.