Στα 11.280 ευρώ βασικής τιμής, το UXV δεν το λες φθηνό και σίγουρα στις μέρες μας δεν είναι εύκολη η κατοχή ενός τέτοιου «παιχνιδιού». Ωστόσο υπάρχει πολύς κόσμος για τον οποίο ένα τέτοιο όχημα είναι αναγκαίο και εργαλείο δουλειάς, είναι προαφανές ότι θα μπορούσε να βελτιώσει και να κάνει πολύ πιο εύκολη την καθημερινότητα ανθρώπων που δουλεύουν σε δύσκολες συνθήκες, στην ύπαιθρο. Από την άλλη, αν υπάρχει «αρρώστια» με το off –road και σας αρέσουν οι άνετες εκδρομικές εξορμήσεις, το UXV είναι πολύ φθηνότερο από οποιοδήποτε 4 X 4 και –πιστέψτε μας- οι δυνατότητες του πολυυυυυ μεγαλύτερες…
Κινητήρας | |
---|---|
Τύπος | 1K, 4T, Y/Ψ, 4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 443 |
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | Δ.Α. |
Συμπίεση (:1) | Δ.Α. |
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 20/5750 |
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | 2,9/4000 |
Τροφοδοσία | Ηλεκτρονικός Ψεκασμός |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 32 |
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) | 75 (κόφτης) |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | |
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | |
Τύπος | Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Δυο αμορτισέρ |
Διαδρομή (χλστ.) | Δ.Α. |
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Δυο αμορτισέρ |
Διαδρομή (χλστ.) | Δ.Α. |
Φρένα Ε (χλστ.) | 2Δ/Δ.Α. |
Φρένα Π (χλστ.) | 2Δ/Δ.Α. |
Τροχοί - Ελαστικά | |
Ελαστικό Ε | 25Χ8-12AA |
Ελαστικό Π | 25Χ10-12AA |
Διαστάσεις / Βάρος | |
Μήκος (χλστ.) | 2.680 |
Πλάτος (χλστ.) | 1.440 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.830 |
Ύψος σέλας (χλστ.) | 520 (κενό) |
Βάρος (κιλά) | |
Εξοπλισμός | |
ABS / Ρυθμ. | O |
Τraction Control / Ρυθμ. | O |
Στροφόμετρο | N |
Immobilizer | O |
Yπολογιστής ταξιδιού | O |
Μερικός χιλιομετρητής | Ν |
Ένδειξη βενζίνης | Ν |
Δείκτης θερμοκρασίας | Ν |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | O |
Ζελατίνα / Ρυθμ. | Ν/Ο |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | O |
Πλάγιο σταντ | O |
Κεντρικό σταντ | O |
Χειρολαβές / Σχάρα | O |
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | Ο/O |
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
Ducati: Μήπως τελικά είναι πιο φθηνά από ότι νομίζουμε;
Μπαταρία Skyrich για E-Scooter 48V / 24Ah
Braking kit δισκόπλακες Οversize (εμπρόσθιες μαργαρίτα) για Yamaha T-MAX 530 / 560
Aspira οπίσθιο αμορτισέρ για Yamaha Crypton-X
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Kymco Agility 16+ 125i: Στάνταρ βαλιτσάκι και τιμή στα 2.295 ευρώ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr