Με την κρίση αγοράζουμε χρησιμότερες μοτοσυκλέτες;

Τα τελευταία χρόνια εν μέσω οικονομικής κρίσης, η αγορά μοτοσυκλέτες άλλαξε όχι μόνο σε αριθμό αλλά και σε είδος. Μήπως η μοτοσυκλέτα ήρθε πιο κοντά στις πραγματικές μας ανάγκες;

Οι προτιμήσεις των αγοραστών στράφηκε στα μικρομεσαία μοντέλα
Η αγορά της μοτοσυκλέτας έχει συρρικνωθεί σημαντικά τα τελευταία έτη, ενώ ταυτόχρονα άλλαξαν και οι προτιμήσεις των αγοραστών. Από τη μια τα μεγάλα και ακριβά μοντέλα έφυγαν από τη μόδα, ενώ από την άλλη τα μικρότερα αύξησαν τα μερίδια αγοράς τους και απέκτησαν μεγαλύτερη ποικιλία. Σήμερα τα καινούργια μοντέλα καλούνται να καλύψουν μια σειρά αναγκών που παλιότερα μοιράζονταν ανάμεσα σε δύο μοτοσυκλέτες, το καθένα για την δική του χρήση. Όμως η δεύτερη περίπτωση συνιστά πολυτέλεια αναλογικά με τα σημερινά δεδομένα, αλλά μέχρι πρότινος αποτελούσε πολύ συχνό φαινόμενο ένα commuter και μια δεύτερη μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα.   

Η χρηστικότητα απέκτησε το σημαντικότερο ρόλο στην αγορά μοτοσυκλέτας
Όμως η μεταστροφή σε μια μόνο μοτοσυκλέτα, παρότι σπρώχνει λίγο προς το γενικότερο κλίμα λιτότητας, έφερε μία αλλαγή και στη συνείδηση της αγοράς. Μπορεί η λέξη λιτότητα να έχει ένα μάλλον αρνητικό ήχο, όμως στη μοτοσυκλέτα ταιριάζει καλύτερα να μιλάμε για το χρηστικό, παρά για το λιτό. Οι μεγάλες μοτοσυκλέτες που αγοράζονταν κυρίως για τα Σαββατοκύριακα, καθώς και τα γρήγορα μοντέλα που έβγαιναν για σβέλτες διαδρομές έχουν χάσει σημαντικά σε πωλήσεις και τη θέση τους έχουν πάρει μοντέλα που προσφέρουν λειτουργικότητα και μικρό κόστος χρήσης.  Οι εταιρίας αφουγκράστηκαν αυτή τη μεταβολή με τις νέες παρουσιάσεις να αφορούν μοτοσυκλέτες προσανατολισμένες σε αυτή την κατεύθυνση. 

Η νέα τάση έφερε στο προσκήνιο τις value for money μοτοσυκλέτες
Οι μοτοσυκλέτες που αγοράζονται αυτή την εποχή στη χώρα μας είναι πιο εύκολες, πιο εύχρηστες, πιο οικονομικές και προσφέρουν περισσότερα για τα λεφτά τους. Το λεγόμενο value for money. Μπορεί να συναρπάζουν με την αίσθηση πολυτέλειας που όλοι λίγο πολύ κυνηγάνε, όμως προσφέρουν την καλύτερη δυνατή υπηρεσία για τα λεφτά που ζητάνε. Αυτή η κατάσταση θεωρείται περισσότερο επιτυχημένη, καθώς έθεσε ένα νέο κεκτημένο, διαφορετικό από αυτό που είχαμε μέχρι τώρα συνηθίσει. Γιατί η ύφεση θα περάσει, η λογική όμως του να πετυχαίνουμε μία ισορροπία ανάμεσα στις ανάγκες μας και την αγορά μας, θα παραμείνει. 

Εσείς τι λέτε; Δεν βρίσκετε τα κριτήρια αγοράς μοτοσυκλέτας σήμερα πιο λογικά και  πιο συνετά; Δεν είναι καλύτερη μια αγορά που ρυθμίζεται από τις ανάγκες παρά από τον καταναλωτισμό;