Κινητήρας

Κινητήρας
2 Φωτογραφίες »

Ο αειθαλής V2 90 μοιρών 1037 κυβικών με τα δύο μπουζί ανά κύλινδρο συνεχίζει να προσφέρει τις υπηρεσίες του, καθώς η ροπάτη λειτουργία του ταιριάζει απόλυτα στον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Όπως προαναφέραμε, η Ιαπωνική εταιρία δεν θέλησε να ακολουθήσει την τάση που επιβάλλει οι Adventure μοτοσυκλέτες να έχουν ιπποδύναμη superbike, οπότε η απόδοση παραμένει στα ίδια επίπεδα (106 ίπποι στις 8.500 σ.α.λ. και 10,2 χλγμ ροπής στις 6.000 σ.α.λ.) όπως και τα νούμερα της μέσης κατανάλωσης που κυμαίνονται κοντά στα 7 λτ. / 100χλμ. Συναντάμε όμως νέες βαλβίδες εξαγωγής, καθώς το νέο V-Strom είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα της Suzuki που χρησιμοποιεί βαλβίδες νατρίου οι οποίες δεν είναι μόνο πιο ανθεκτικές, αλλά παράλληλα συμβάλλουν και στη μείωση της θερμοκρασίας στον θάλαμο καύσης, ενώ αναθεωρημένες και πιο "μακριές" είναι οι σχέσεις 1η και 6η σε αντίθεση με την τελική μετάδοση που "κόντυνε" με μεγαλύτερο κατά 4 δόντια πίσω γρανάζι. Νέα και ανθεκτικότερη είναι και η αλυσίδα, ενώ το quickshifter που έλειπε από την προηγούμενη γενιά ανήκει πλέον στον βασικό εξοπλισμό και είναι δύο κατευθύνσεων όπως αρμόζει σε μια μοτοσυκλέτα αυτής της κατηγορίας.


Τη διαχείριση αναλαμβάνει μια αναβαθμισμένη μονάδα 32bit η οποία συνεργάζεται με το ηλεκτρονικό γκάζι παρέχοντας μεγαλύτερη ακρίβεια στις εντολές του αναβάτη, κάτι το οποίο βελτιώνεται ακόμη περισσότερο με τη νέα γκαζιέρα μιας και είναι πιο σφιχτή στο αρχικό άνοιγμα, δίνοντας πιο φυσική αίσθηση και καλύτερο έλεγχο, ειδικά στην εκτός δρόμου οδήγηση.


Η νέα γενιά είναι αναβαθμισμένη και στα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Συναντάμε 3 riding modes με τις αντίστοιχες χαρτογραφήσεις για κινητήρα και ηλεκτρονικά βοηθήματα (μπορούν να ρυθμιστούν ξεχωριστά, σύμφωνα με τις ανάγκες του κάθε αναβάτη), ενώ η νέα προσθήκη έρχεται στην έκδοση  DE  καθώς στις ρυθμίσεις του traction control συναντάμε και τη λειτουργία G (Gravel) που είναι κατάλληλη για οδήγηση στο χώμα, παρέχοντας τη δυνατότητα να ανοίξεις το γκάζι και να πλαγιολισθήσεις με ασφάλεια. Κάτι που δεν θα ήταν εφικτό χωρίς τη μονάδα IMU 6 αξόνων, καθώς αυτή συνεργάζεται με το Traction Control (3 επιπέδων στη βασική έκδοση με δυνατότητα απενεργοποίησης), το σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης (low rpm assist) αλλά και το Hill Control System το οποίο σε βοηθά στην εκκίνηση όταν το έδαφος είναι κεκλιμένο, αναλαμβάνοντας να κρατήσει το πίσω φρένο πατημένο για 30 δευτερόλεπτα. Αύξησε την ισχύ του Suzuki V-Strom 1050 με φίλτρο αέρα DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας.

Σελίδα 1Suzuki V-Strom 1050 / 1050 DE: Οδηγούμε στο Λουτράκι
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
BEST MOTO
BEST MOTO