Suzuki V-Strom 1050 / 1050 DE: Οδηγούμε στο Λουτράκι
Suzuki V-Strom 1050 / 1050 DE: Οδηγούμε στο Λουτράκι
Suzuki V-Strom 1050 / 1050 DE: Οδηγούμε στο Λουτράκι
Suzuki V-Strom 1050 / 1050 DE: Οδηγούμε στο Λουτράκι
Suzuki V-Strom 1050 / 1050 DE: Οδηγούμε στο Λουτράκι
Suzuki V-Strom 1050 / 1050 DE: Οδηγούμε στο Λουτράκι
  • Suzuki V-Strom 1050 / 1050 DE: Οδηγούμε στο Λουτράκι
  • Suzuki V-Strom 1050 / 1050 DE: Οδηγούμε στο Λουτράκι
  • Suzuki V-Strom 1050 / 1050 DE: Οδηγούμε στο Λουτράκι
  • Suzuki V-Strom 1050 / 1050 DE: Οδηγούμε στο Λουτράκι
  • Suzuki V-Strom 1050 / 1050 DE: Οδηγούμε στο Λουτράκι
  • Suzuki V-Strom 1050 / 1050 DE: Οδηγούμε στο Λουτράκι

Suzuki V-Strom 1050 / 1050 DE: Οδηγούμε στο Λουτράκι

Η κορυφαία adventure μοτοσυκλέτα της Suzuki συνεχίζει να εξελίσσεται, έτοιμη να πρωταγωνιστήσει σε κάθε τερέν, μιας και το χώμα βρίσκεται πλέον στο κυρίως πιάτο του πλούσιου μενού της.

SUZUKI: Απέκτησε το ισχυρό GSX-S1000GX

Τιμές:

V-Strom 1050: 15.295 ευρώ 
V-Strom 1050 DE: 16.495 ευρώ
 

+: Κινητήρας, οδική συμπεριφορά, πολυχρηστικός χαρακτήρας
-: Έλλειψη συνδεσιμότητας με smartphone

Το όνομα V-Strom δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Από την πρώτη στιγμή της κυκλοφορίας του αγαπήθηκε ιδιαίτερα και στη χώρα μας, αφού οι ομορφιές και το ανάγλυφο της Ελλάδας σου επιτρέπουν να εκμεταλλευτείς στο έπακρο τις δυνατότητες μιας Adventure μοτοσυκλέτας. Η Suzuki φαίνεται να το γνωρίζει αυτό, οπότε αποφάσισε να πραγματοποιήσει την Πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου V-Strom 1050 στο Λουτράκι (ελπίζουμε να ακολουθήσουν ακόμη περισσότερες εταιρίες στο μέλλον) και εμείς φυσικά δεν χάσαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε, μιας και η οπτική γνωριμία μαζί του είχε γίνει ήδη πριν από λίγους μήνες στην Eicma. Πιστό στις αξίες της Suzuki, το νέο V-Strom 1050 συνεχίζει να αντιστέκεται στο κυνήγι της απόλυτης ιπποδύναμης, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι σταματά να εξελίσσεται στους υπόλοιπους τομείς. Όπως και η απερχόμενη γενιά, το "μεγάλο" V-STROM διατίθεται σε δύο εκδόσεις οι οποίες όμως διαφέρουν περισσότερο από ποτέ, τη βασική και την DE που αντικαθιστά την ΧΤ, φέρνει 21αρη μπροστινό τροχό και κλέβει τις εντυπώσεις, βάζοντας την περιπέτεια σε πρώτο πλάνο, ως γνήσιος διάδοχος του θρυλικού DR.Big.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »