Η θέση οδήγησης είναι ένα σημείο στο οποίο οι δυο κατασκευαστές έχουν πάρει διαφορετικά μονοπάτια και για αυτό ευθύνεται το τιμόνι. Στο Benelli είναι σημαντικά φαρδύτερο και φέρνει τον αναβάτη σε όρθια θέση, ενώ το πιο στενό του Suzuki ξενίζει λίγο τον αναβάτη και θέλει συνήθεια, αλλά «κινδυνεύει» λιγότερο να ακουμπήσει σε κάποιον καθρέπτη, όταν περνάς ανάμεσα από αυτοκίνητα. Η σέλα του V-Strom απέχει 800 χιλιοστά από το έδαφος, όταν του TRK βρίσκεται λίγο πιο ψηλά στα 835 χιλιοστά. Στην πράξη όμως η διαφορά δεν είναι ιδιαίτερα αισθητή και ο αναβάτης δεν θα δυσκολευτεί να πατήσει στο έδαφος ανεξάρτητα από το ύψος του. Οι σέλες των δυο μοτοσυκλετών έχουν αρκετό και μαλακό αφρώδες που δεν θα κουράσει τον αναβάτη ακόμα και σε ταξίδι, ενώ και οι συνεπιβάτες έχουν ικανοποιητικό χώρο και χειρολαβές στη διάθεσή τους.
Η παροχή ρεύματος ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό των μοντέλων με το Benelli να διαθέτει θύρα USB και το Suzuki 12v. Επειδή οι ταξιδιωτικές ανάγκες των αναβατών που θα επιλέξουν τις συγκεκριμένες μοτοσυκλέτες είναι αυξημένες, η σχάρα δεν θα μπορούσε να απουσιάζει και μάλιστα αυτή του Benelli έχει γενναίες διαστάσεις. Στάνταρ είναι και οι ζελατίνες, οι οποίες δεν ρυθμίζονται, αλλά προστατεύουν ικανοποιητικά από τον αέρα, με αυτή του TRK να τα καταφέρνει λίγο καλύτερα. Όμοιες είναι και οι ψηφιακές οθόνες με τις οποίες είναι εξοπλισμένες οι δυο μοτοσυκλέτες με μια μπάρα στο πάνω μέρος να παίζει το ρόλο στροφομέτρου και την ένδειξη της ταχύτητας να βρίσκεται στο κέντρο. Πέρα από αυτά διαθέτουν δείκτη βενζίνης και επιλεγμένης σχέσης στο κιβώτιο, μερικούς και ολικό χιλιομετρητή, ενώ αυτή του V-Strom έχει και shift light.
6.1.2020 το άρθρο , Αύγουστος του 2019 τα σχόλια!!!
Σκέφτομαι το ΤΡΚ251 αλλά κοιτώ και το μεγαλύτερο και το CB500X.
Το θέμα με τα σχόλια που αναφέρουν ταχύτητες και ροπές είναι ότι για μέσα στην πόλη ποτέ δεν θα τα πιάσει κάποιος οπότε για εργάτες αυτές οι μηχανές είναι όλες τους ευπρόσδεκτες.
Κατοχος του versys Χ 300 απο το 17....ειχα δει το σουζουκι και το BMW τα οδηγησα εβαλα τα γελια και πηρα το παραπανω.
Το σουζουκι ειναι το πλεον απογοητευτικο ....πολυ βαρυ και με 2 ατομα δεν παει βημα και καιει πολυ.
Το μπενελι δεν το ξερω αλλα αν διαλεγα θα το επερνα με κλειστα ματια !
30+ χρόνια μοτοσικλετιστής, παλαιός ταξιδευτής κυρίως με Transalp είπα να πέσω πια στα κυβικά για μια ελαφρύτερη αίσθηση κυρίως στην πόλη.
Αποτέλεσμα το μικρό. V strom να το κρατήσω μόλις 8 μήνες. Δεν είναι κακό αλλά από δύναμη
απογοητευτικό και ιδιαίτερα με δεύτερο άτομο.
Έφυγε και ξαναγύρισα στην γνωστή δοκιμασμένη συνταγή: CB500X '19. Για μένα η τέλεια λύση.
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία , ευχαριστώ HONDA!
6.1.2020 το άρθρο , Αύγουστος του 2019 τα σχόλια!!! Σκέφτομαι το ΤΡΚ251 αλλά κοιτώ και το μεγαλύτερο και το CB500X. Το θέμα με τα σχόλια που αναφέρουν ταχύτητες και ροπές είναι ότι για μέσα στην πόλη ποτέ δεν θα τα πιάσει κάποιος οπότε για εργάτες αυτές οι μηχανές είναι όλες τους ευπρόσδεκτες.
Κατοχος του versys Χ 300 απο το 17....ειχα δει το σουζουκι και το BMW τα οδηγησα εβαλα τα γελια και πηρα το παραπανω. Το σουζουκι ειναι το πλεον απογοητευτικο ....πολυ βαρυ και με 2 ατομα δεν παει βημα και καιει πολυ. Το μπενελι δεν το ξερω αλλα αν διαλεγα θα το επερνα με κλειστα ματια !
30+ χρόνια μοτοσικλετιστής, παλαιός ταξιδευτής κυρίως με Transalp είπα να πέσω πια στα κυβικά για μια ελαφρύτερη αίσθηση κυρίως στην πόλη. Αποτέλεσμα το μικρό. V strom να το κρατήσω μόλις 8 μήνες. Δεν είναι κακό αλλά από δύναμη απογοητευτικό και ιδιαίτερα με δεύτερο άτομο. Έφυγε και ξαναγύρισα στην γνωστή δοκιμασμένη συνταγή: CB500X '19. Για μένα η τέλεια λύση. Ευχαριστώ για τη φιλοξενία , ευχαριστώ HONDA!
Απο θεμα αποδοσης και τα 2 ειναι για κλαματα
Φτιαξτε ενα BENELLI με 19,17 ζαντες με ακτινες και ουσιαστικα θα ειναι ο διαδοχος του ΝΧ250.Ελπιζω και στην ποιοτητα κατασκευης.