Οι σχάρες ανήκουν στον στάνταρ εξοπλισμό με του Suzuki να είναι πιο ποιοτική, αλλά του Benelli να προσφέρει περισσότερο χώρο.

Και τα δυο μοντέλα έχουν LED πίσω φώτα, ενώ στο Benelli ίδιας τεχνολογίας είναι και τα φλας.

Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής

Ο όγκος και το μέγεθος των δυο μοτοσυκλετών σε καμία περίπτωση δεν προδίδει τα κυβικά τους και το λιγότερο έμπειρο μάτι θα αρχίσει να ψάχνει τα αυτοκόλλητα με το νούμερο του κυβισμού για να καταλάβει περί τίνος πρόκειται. Ο στρογγυλός εμπρός προβολέας του V-strom έχει διχάσει τους μοτοσυκλετιστές αφού άλλοι τον λατρεύουν και άλλοι τον μισούν. Το σίγουρο πάντως είναι ότι αποτελεί χαρακτηριστικό της εμφάνισής του και το κάνει να ξεχωρίζει από τα μεγαλύτερα αδέρφια του. Το TRK 251 έχει πιο συμβατικό μούτρο και πιο σύγχρονο χάρη στους διπλούς LED προβολείς και τα ίδιας τεχνολογίας φώτα ημέρας. Επίσης LED είναι το πίσω φωτιστικό σώμα, αλλά και τα φλάς, με τα εμπρός να είναι ενσωματωμένα στα πλαϊνά πλαστικά του φαίρινγκ. Στο Suzuki έχουν χρησιμοποιηθεί συμβατικοί λαμπτήρες και μόνο το πίσω φανάρι είναι LED, το οποίο προέρχεται από το GSX 250R. Οι σχεδιαστικές επιρροές από τα μεγαλύτερα μοντέλα της γκάμας είναι εμφανείς τόσο στο TRK, όσο και στο V-Strom, με το τελευταίο να διαθέτει και αλουμινένια προστατευτική ποδιά κάτω από τον κινητήρα, η οποία πέρα από την πρακτική αξία, προσθέτει πόντους «αγριάδας» στη μοτοσυκλέτα.


Η βαφή, τα πλαστικά τμήματα και η συναρμογή τους δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από ακριβότερες μοτοσυκλέτες σε καμιά από της δυο μοτοσυκλέτες. Ελάχιστα καλύτερο ποιοτικά κρίνεται το Suzuki, αλλά οι διαφορές σε επίπεδο είναι μικρές και βρίσκονται στις λεπτομέρειες. Για παράδειγμα η πάνω τιμονόπλακα του TRK θυμίζει μεγαλύτερα μοντέλα, ομορφαίνοντας την εικόνα που έχει μπροστά του ο αναβάτης. Από την άλλη πλευρά η σχάρα του V-Strom δείχνει πιο ποιοτική και έχει γίνει καλύτερη δουλειά στο φινίρισμα. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής δεν παρουσιάστηκαν κραδασμοί σε καμία μοτοσυκλέτα ακόμα και κατά την κίνηση εκτός δρόμου και τα υλικά δείχνουν ότι είναι ικανά να ανταπεξέλθουν σε σκληρή χρήση.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Nikos

    6.1.2020 το άρθρο , Αύγουστος του 2019 τα σχόλια!!! Σκέφτομαι το ΤΡΚ251 αλλά κοιτώ και το μεγαλύτερο και το CB500X. Το θέμα με τα σχόλια που αναφέρουν ταχύτητες και ροπές είναι ότι για μέσα στην πόλη ποτέ δεν θα τα πιάσει κάποιος οπότε για εργάτες αυτές οι μηχανές είναι όλες τους ευπρόσδεκτες.

      2
  • NEKTARIOS

    Κατοχος του versys Χ 300 απο το 17....ειχα δει το σουζουκι και το BMW τα οδηγησα εβαλα τα γελια και πηρα το παραπανω. Το σουζουκι ειναι το πλεον απογοητευτικο ....πολυ βαρυ και με 2 ατομα δεν παει βημα και καιει πολυ. Το μπενελι δεν το ξερω αλλα αν διαλεγα θα το επερνα με κλειστα ματια !

      10
  • Philip

    30+ χρόνια μοτοσικλετιστής, παλαιός ταξιδευτής κυρίως με Transalp είπα να πέσω πια στα κυβικά για μια ελαφρύτερη αίσθηση κυρίως στην πόλη. Αποτέλεσμα το μικρό. V strom να το κρατήσω μόλις 8 μήνες. Δεν είναι κακό αλλά από δύναμη απογοητευτικό και ιδιαίτερα με δεύτερο άτομο. Έφυγε και ξαναγύρισα στην γνωστή δοκιμασμένη συνταγή: CB500X '19. Για μένα η τέλεια λύση. Ευχαριστώ για τη φιλοξενία , ευχαριστώ HONDA!

      16
  • makis

    Φτιαξτε ενα BENELLI με 19,17 ζαντες με ακτινες και ουσιαστικα θα ειναι ο διαδοχος του ΝΧ250.Ελπιζω και στην ποιοτητα κατασκευης.

      6