Οδηγώντας

Οι μαζεμένες διαστάσεις και το μικρό βάρος των δυο μοτοσυκλετών κάνουν παιχνιδάκι την καθημερινή κίνηση μέσα στην πόλη και εδώ το πιο στενό τιμόνι του V-Strom του δίνει πλεονέκτημα ανάμεσα στα σταματημένα αυτοκίνητα. Οι αναρτήσεις τους έχουν σεταριστεί με γνώμονα την άνεση, οπότε οι κακοτεχνίες του δρόμου δεν τις προβληματίζουν. Πώς θα μπορούσαν άλλωστε από τη στιγμή που τα δύο μοντέλα προορίζονται και για ελαφριά off-road χρήση. Προφανώς ο υποψήφιος αγοραστής μιας μοτοσυκλέτας 250 κυβικών δεν ψάχνει τις απόλυτες επιδόσεις, όμως τα δυο μοντέλα τα καταφέρνουν μια χαρά, αφού τα πρώτα 50 χλμ. / ώρα από στάση έρχονται σε 2,6 δευτερόλεπτα για το V-Strom, ενώ το TRK 251 ακολουθεί κατά πόδας με 2,7 δευτερόλεπτα. Μικρή παραμένει η διαφορά και στο 0-100 με το Suzuki να χρειάζεται 10,3 δευτερόλεπτα και το Benelli 10,6. 

Μπορεί οι επιδόσεις να είναι παρόμοιες, αλλά δεν ισχύει το ίδιο και για τους κραδασμούς που παράγουν οι δυο κινητήρες κάτι αναμενόμενο βέβαια λόγω διαφορετικής φιλοσοφίας. Ο δικύλινδρος του V-Strom έχει πραγματικά βελούδινη λειτουργία, ενώ ο μονοκύλινδρος του Benelli παρουσιάζει περισσότερους κραδασμούς, αλλά είναι εφοδιασμένο με χοντρό, αφαιρούμενο λάστιχο στα μαρσπιέ που απορροφά πολλούς από αυτούς.
Βγαίνοντας εκτός των συνόρων της πόλης διαπιστώνεις ότι μπορούν να κινούνται συνεχώς με ταχύτητες κοντά στα 120 χιλιόμετρα την ώρα με τις ζελατίνες να προσφέρουν αποτελεσματική κάλυψη από τον αέρα. Σε αυτό τον τομέα λίγο καλύτερα τα καταφέρνει το Benelli με το μέγεθος της ζελατίνας να παίζει τον ρόλο του. Το να ξύνεις τα μαρσπιέ στην άσφαλτο δεν είναι ο στόχος των συγκεκριμένων μοτοσυκλετών, αλλά δεν θα πουν «όχι» στη σβέλτη οδήγηση με ροή στον επαρχιακό. Πλαίσια και αναρτήσεις στέκονται στο ύψος των περιστάσεων εμπνέοντας εμπιστοσύνη και επιτρέποντας στον αναβάτη να διασκεδάσει με ασφάλεια. 

Τα φρένα άφησαν πολύ καλή εντύπωση τόσο με την δύναμή τους όσο και με την αίσθηση που δίνουν, ενώ αποδείχτηκαν και ιδιαίτερα αποτελεσματικά, όπως έδειξαν και οι μετρήσεις. Για την πλήρη ακινητοποίηση από τα 100 χιλιόμετρα την ώρα το Benelli χρειάστηκε 45,8 μέτρα, ενώ το V-Strom 44,3. Για τον αναβάτη που θέλει το κάτι παραπάνω στο χώμα, είναι απαραίτητη η αλλαγή των ελαστικών, αφού αυτά που έχουν επιλέξει οι δυο κατασκευαστές έχουν ασφάλτινο προσανατολισμό.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Nikos

    6.1.2020 το άρθρο , Αύγουστος του 2019 τα σχόλια!!! Σκέφτομαι το ΤΡΚ251 αλλά κοιτώ και το μεγαλύτερο και το CB500X. Το θέμα με τα σχόλια που αναφέρουν ταχύτητες και ροπές είναι ότι για μέσα στην πόλη ποτέ δεν θα τα πιάσει κάποιος οπότε για εργάτες αυτές οι μηχανές είναι όλες τους ευπρόσδεκτες.

      2
  • NEKTARIOS

    Κατοχος του versys Χ 300 απο το 17....ειχα δει το σουζουκι και το BMW τα οδηγησα εβαλα τα γελια και πηρα το παραπανω. Το σουζουκι ειναι το πλεον απογοητευτικο ....πολυ βαρυ και με 2 ατομα δεν παει βημα και καιει πολυ. Το μπενελι δεν το ξερω αλλα αν διαλεγα θα το επερνα με κλειστα ματια !

      10
  • Philip

    30+ χρόνια μοτοσικλετιστής, παλαιός ταξιδευτής κυρίως με Transalp είπα να πέσω πια στα κυβικά για μια ελαφρύτερη αίσθηση κυρίως στην πόλη. Αποτέλεσμα το μικρό. V strom να το κρατήσω μόλις 8 μήνες. Δεν είναι κακό αλλά από δύναμη απογοητευτικό και ιδιαίτερα με δεύτερο άτομο. Έφυγε και ξαναγύρισα στην γνωστή δοκιμασμένη συνταγή: CB500X '19. Για μένα η τέλεια λύση. Ευχαριστώ για τη φιλοξενία , ευχαριστώ HONDA!

      16
  • makis

    Φτιαξτε ενα BENELLI με 19,17 ζαντες με ακτινες και ουσιαστικα θα ειναι ο διαδοχος του ΝΧ250.Ελπιζω και στην ποιοτητα κατασκευης.

      6