Ο αριθμός των κυλίνδρων είναι ίσως η μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ των μοντέλων. Ένας για το Benelli, δυο για το Suzuki με ότι αυτό συνεπάγεται σε επίπεδο κραδασμών και τρόπου λειτουργίας.

Κινητήρες

Η Benelli έχει επιλέξει μονοκύλινδρο κινητήρα, ενώ η Suzuki δικύλινδρο εν σειρά με τη ζυγαριά σε αυτό κομμάτι να γέρνει ελαφρώς υπέρ του V-Strom λόγο τρόπου και χαρακτηριστικών λειτουργίας. Και τα δυο σύνολα είναι τετράχρονα, υδρόψυκτα με τετραβάλβιδες κεφαλές με παρόμοια απόδοση. Ο κινητήρας των 249 κυβικών της Benelli αποδίδει 24,5 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και 2,14 kgm ροπής στις 7.500 σ.α.λ., ενώ αυτός της Suzuki αποδίδει 24,7  ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 2,4 kgm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. από τα 248 κυβικά του. Φυσικά συνεργάζονται με κιβώτια ταχυτήτων 6 σχέσεων  με την κλιμάκωσή τους να ισορροπεί ιδανικά μεταξύ σβέλτων επιταχύνσεων και χαμηλού θορύβου και κατανάλωσης στο ταξίδι. Οι ανάγκες των δυο κινητήρων σε καύσιμο βρίσκονται σε φυσιολογικά επίπεδα με το TRK 251 να χρειάζεται 3,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, ενώ στα 4,2 βρίσκεται το V-Strom 250. Πολύ σωστή και ταιριαστή για τη χρήση για την οποία προορίζονται ήταν η απόφαση των δυο κατασκευαστών να εφοδιάσουν τις μοτοσυκλέτες τους με μεγάλης χωρητικότητας ρεζερβουάρ. Τα 17 λίτρα του Benelli και τα 17,3 του Suzuki δίνουν μεγάλη αυτονομία περιορίζοντας τις στάσεις για ανεφοδιασμό.  

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Nikos

    6.1.2020 το άρθρο , Αύγουστος του 2019 τα σχόλια!!! Σκέφτομαι το ΤΡΚ251 αλλά κοιτώ και το μεγαλύτερο και το CB500X. Το θέμα με τα σχόλια που αναφέρουν ταχύτητες και ροπές είναι ότι για μέσα στην πόλη ποτέ δεν θα τα πιάσει κάποιος οπότε για εργάτες αυτές οι μηχανές είναι όλες τους ευπρόσδεκτες.

      2
  • NEKTARIOS

    Κατοχος του versys Χ 300 απο το 17....ειχα δει το σουζουκι και το BMW τα οδηγησα εβαλα τα γελια και πηρα το παραπανω. Το σουζουκι ειναι το πλεον απογοητευτικο ....πολυ βαρυ και με 2 ατομα δεν παει βημα και καιει πολυ. Το μπενελι δεν το ξερω αλλα αν διαλεγα θα το επερνα με κλειστα ματια !

      10
  • Philip

    30+ χρόνια μοτοσικλετιστής, παλαιός ταξιδευτής κυρίως με Transalp είπα να πέσω πια στα κυβικά για μια ελαφρύτερη αίσθηση κυρίως στην πόλη. Αποτέλεσμα το μικρό. V strom να το κρατήσω μόλις 8 μήνες. Δεν είναι κακό αλλά από δύναμη απογοητευτικό και ιδιαίτερα με δεύτερο άτομο. Έφυγε και ξαναγύρισα στην γνωστή δοκιμασμένη συνταγή: CB500X '19. Για μένα η τέλεια λύση. Ευχαριστώ για τη φιλοξενία , ευχαριστώ HONDA!

      16
  • makis

    Φτιαξτε ενα BENELLI με 19,17 ζαντες με ακτινες και ουσιαστικα θα ειναι ο διαδοχος του ΝΧ250.Ελπιζω και στην ποιοτητα κατασκευης.

      6