Η Benelli μπαίνει στην κατηγορία των adventure μοτοσυκλετών στα 250 κυβικά, όπου μέχρι τώρα, η Suzuki με το V-Strom 250 είχε το μονοπώλιο. Θα καταφέρει το TRK 251 να του κόψει τη φόρα;
Benelli TRK 251: Τιμή: 4.150 ευρώ (+ τέλη ταξινόμησης)
Suzuki V-Strom 250: Τμή: 4. 995 ευρώ
Μετά την σημαντική επιτυχία του TRK 502, η Benelli αποφάσισε να κρατήσει το όνομα και να παρουσιάσει μια μικρότερη εκδοχή του, με κινητήρα 250 κυβικών, με στόχο να μυήσει τους νέους αναβάτες στα ταξίδια και την άνετη μετακίνηση που υπόσχεται η κατηγορία των adventure μοτοσυκλετών. Το TRK 251 όμως βρέθηκε στα λημέρια του V-Strom 250, το οποίο κουβαλώντας το βαρύ όνομα των μεγαλύτερων αδερφών του, ήταν έως τώρα ο μοναδικός εκπρόσωπος της κατηγορίας. Η ώρα να αποκτήσει άμεσο ανταγωνισμό έφτασε.
6.1.2020 το άρθρο , Αύγουστος του 2019 τα σχόλια!!!
Σκέφτομαι το ΤΡΚ251 αλλά κοιτώ και το μεγαλύτερο και το CB500X.
Το θέμα με τα σχόλια που αναφέρουν ταχύτητες και ροπές είναι ότι για μέσα στην πόλη ποτέ δεν θα τα πιάσει κάποιος οπότε για εργάτες αυτές οι μηχανές είναι όλες τους ευπρόσδεκτες.
Κατοχος του versys Χ 300 απο το 17....ειχα δει το σουζουκι και το BMW τα οδηγησα εβαλα τα γελια και πηρα το παραπανω.
Το σουζουκι ειναι το πλεον απογοητευτικο ....πολυ βαρυ και με 2 ατομα δεν παει βημα και καιει πολυ.
Το μπενελι δεν το ξερω αλλα αν διαλεγα θα το επερνα με κλειστα ματια !
30+ χρόνια μοτοσικλετιστής, παλαιός ταξιδευτής κυρίως με Transalp είπα να πέσω πια στα κυβικά για μια ελαφρύτερη αίσθηση κυρίως στην πόλη.
Αποτέλεσμα το μικρό. V strom να το κρατήσω μόλις 8 μήνες. Δεν είναι κακό αλλά από δύναμη
απογοητευτικό και ιδιαίτερα με δεύτερο άτομο.
Έφυγε και ξαναγύρισα στην γνωστή δοκιμασμένη συνταγή: CB500X '19. Για μένα η τέλεια λύση.
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία , ευχαριστώ HONDA!
6.1.2020 το άρθρο , Αύγουστος του 2019 τα σχόλια!!! Σκέφτομαι το ΤΡΚ251 αλλά κοιτώ και το μεγαλύτερο και το CB500X. Το θέμα με τα σχόλια που αναφέρουν ταχύτητες και ροπές είναι ότι για μέσα στην πόλη ποτέ δεν θα τα πιάσει κάποιος οπότε για εργάτες αυτές οι μηχανές είναι όλες τους ευπρόσδεκτες.
Κατοχος του versys Χ 300 απο το 17....ειχα δει το σουζουκι και το BMW τα οδηγησα εβαλα τα γελια και πηρα το παραπανω. Το σουζουκι ειναι το πλεον απογοητευτικο ....πολυ βαρυ και με 2 ατομα δεν παει βημα και καιει πολυ. Το μπενελι δεν το ξερω αλλα αν διαλεγα θα το επερνα με κλειστα ματια !
30+ χρόνια μοτοσικλετιστής, παλαιός ταξιδευτής κυρίως με Transalp είπα να πέσω πια στα κυβικά για μια ελαφρύτερη αίσθηση κυρίως στην πόλη. Αποτέλεσμα το μικρό. V strom να το κρατήσω μόλις 8 μήνες. Δεν είναι κακό αλλά από δύναμη απογοητευτικό και ιδιαίτερα με δεύτερο άτομο. Έφυγε και ξαναγύρισα στην γνωστή δοκιμασμένη συνταγή: CB500X '19. Για μένα η τέλεια λύση. Ευχαριστώ για τη φιλοξενία , ευχαριστώ HONDA!
Απο θεμα αποδοσης και τα 2 ειναι για κλαματα
Φτιαξτε ενα BENELLI με 19,17 ζαντες με ακτινες και ουσιαστικα θα ειναι ο διαδοχος του ΝΧ250.Ελπιζω και στην ποιοτητα κατασκευης.