Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο επιλέχθηκε και από τις δυο εταιρείες, ενώ έχουμε μικρές, ευχάριστες εκπλήξεις στον τομέα των περιφερειακών. Στο εμπρός μέρος έχουμε ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι για το V-Strom, ενώ ανεστραμμένο έχει επιλεγεί για το TRK 251, όπως παραδοσιακά συνηθίζει να εξοπλίζει τα μοντέλα της η Benelli. Πίσω έχουμε μονό αμορτισέρ με ρύθμιση της προφόρτισης του ελατηρίου και στα δύο μοντέλα. Το έργο της πέδηsης του V-Strom 250 έχουν αναλάβει κυματιστοί δίσκοι 290 και 240 χιλιοστών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ενώ στο Benelli έχουμε δίσκους «μαργαρίτα» 280 και 240 χιλιοστών. Η εμπρός δαγκάνες είναι ένα ακόμα σημείο που διαφοροποιεί τις δυο μικρές adventure καθώς στο TRK έχουμε τετραπίστονη, ενώ διπίστονη είναι αυτή του V-Strom. 

Το δικάναλο ABS ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό των δυο μοντέλων. Και οι δυο μοτοσυκλέτες διαθέτουν αλουμινένιους τροχούς 17 ιντσών αλλά οι διαστάσεις των ελαστικών είναι διαφορετικές. Το εμπρός ελαστικό του V-Strom 250 είναι 110/80-17, ενώ του TRK 251 είναι 110/70-17. Με το πιο ψηλό προφίλ, που ουσιαστικά αυξάνει τη συνολική διάμετρο του εμπρός τροχού, η Suzuki θέλησε να βελτιώσει τις εκτός δρόμου δυνατότητες του μοντέλου της. Οι αλλαγές όμως συνεχίζονται και στο στη διάσταση του πίσω ελαστικού με το Ιαπωνικό μοντέλο να «φοράει» 140/70-14, ενώ του Ιταλικού είναι 10 χιλιοστά πιο φαρδύ με διάσταση 150/70-17. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Nikos

    6.1.2020 το άρθρο , Αύγουστος του 2019 τα σχόλια!!! Σκέφτομαι το ΤΡΚ251 αλλά κοιτώ και το μεγαλύτερο και το CB500X. Το θέμα με τα σχόλια που αναφέρουν ταχύτητες και ροπές είναι ότι για μέσα στην πόλη ποτέ δεν θα τα πιάσει κάποιος οπότε για εργάτες αυτές οι μηχανές είναι όλες τους ευπρόσδεκτες.

      2
  • NEKTARIOS

    Κατοχος του versys Χ 300 απο το 17....ειχα δει το σουζουκι και το BMW τα οδηγησα εβαλα τα γελια και πηρα το παραπανω. Το σουζουκι ειναι το πλεον απογοητευτικο ....πολυ βαρυ και με 2 ατομα δεν παει βημα και καιει πολυ. Το μπενελι δεν το ξερω αλλα αν διαλεγα θα το επερνα με κλειστα ματια !

      10
  • Philip

    30+ χρόνια μοτοσικλετιστής, παλαιός ταξιδευτής κυρίως με Transalp είπα να πέσω πια στα κυβικά για μια ελαφρύτερη αίσθηση κυρίως στην πόλη. Αποτέλεσμα το μικρό. V strom να το κρατήσω μόλις 8 μήνες. Δεν είναι κακό αλλά από δύναμη απογοητευτικό και ιδιαίτερα με δεύτερο άτομο. Έφυγε και ξαναγύρισα στην γνωστή δοκιμασμένη συνταγή: CB500X '19. Για μένα η τέλεια λύση. Ευχαριστώ για τη φιλοξενία , ευχαριστώ HONDA!

      16
  • makis

    Φτιαξτε ενα BENELLI με 19,17 ζαντες με ακτινες και ουσιαστικα θα ειναι ο διαδοχος του ΝΧ250.Ελπιζω και στην ποιοτητα κατασκευης.

      6