Η πίστα των Σερρών κατασκευάστηκε το 1998 και είναι η μεγαλύτερη στα Βαλκάνια, με μήκος 3.186 μέτρα και πλάτος 12-15 μέτρα. Περιλαμβάνει 16 στροφές, 9 δεξιόστροφες και 7 αριστερόστροφες, ενώ αποτελεί τη μοναδική πίστα στη χώρα αλλά και στη Βαλκανική η οποία πληροί τις προδιαγραφές της Διεθνούς Ομοσπονδίας Μοτοσικλέτας (FIΜ) και Αυτοκινήτου (FIA), για διεξαγωγή αγώνων μέχρι Formula 3.

Το Box γέμισε ασφυκτικά από τις μοτοσυκλέτες και τον απαραίτητο εξοπλισμό.

Σε μια μέρα με τόση οδήγηση στην πίστα, το paddock κινείται συνεχώς. Στο box μας, υπήρχε ασταμάτητη δράση.

Οι superbikes προσελκύουν πολύ εύκολα την προσοχή των επισκεπτών και κάποιοι από αυτούς δεν έχασαν την ευκαιρία να δούν τις υπερμοτοσυκλέτες αυτές από κοντά.

Οδηγώντας

Φτάνοντας νωρίς το πρωί στο Box της πίστας των Σερρών, τοποθετούμε τις κουβέρτες της Capit (Σπηλιώτης) ώστε τα ελαστικά να έρθουν γρήγορα σε σωστή θερμοκρασία και ετοιμαζόμαστε για να δούμε πώς μεταφράζονται στην πράξη τα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά των μοτοσυκλετών. 

Μαζί με την συντακτική ομάδα του Motoτρίτη ήταν (όπως πάντα) ο αγωνιζόμενος Γιώργος Παπασταύρου αλλά και ο Γιώργος Παρασκευάς, ιδιοκτήτης της Wolf Racing, που φρόντισε να φέρει στην παρέα την αγωνιστική R1-κάτοχο πολλών ρεκόρ, εκ των οποίων και αυτό του ταχύτερου γύρου στις Σέρρες. 

Η ζέστη ήταν σχεδόν αφόρητη, και κανείς μας δεν ήθελε να ριψοκινδυνέψει με μια μοτοσυκλέτα 20-30.000 χιλιάδων ευρώ, οπότε αυτό που μας ενδιέφερε είναι κατά πόσο μπορείς να ¨γυρίσεις¨ γρήγορα στην πρώτη επαφή. Έτσι χρονομετρήσαμε από τον 3ο μέχρι τον 5ο γύρο της κάθε μοτοσυκλέτας, γνωρίζοντας ότι οι δυνατότητες του κάθε μοντέλου αυξάνονται κατακόρυφα όταν ¨δουλέψεις¨ μαζί του.