Η πρώτη που μας υποδέχτηκε στην σέλα της ήταν η Aprilia RSV4 RF, η οποία είχε μακράν την πιο επιθετική θέση οδήγησης, τοποθετώντας το σώμα κυριολεκτικά ¨πάνω¨ στην μοτοσυκλέτα. Σε συνδυασμό με τις μικρές διαστάσεις και την σκληρή σέλα που θυμίζει αγωνιστικό, σε βάζει κατευθείαν στην πρίζα για γρήγορους γύρους, με κορυφαία απόδοση σε κάθε τομέα και έναν ήχο σκέτη απόλαυση.
Το πλαίσιο είναι ακλόνητο και μαζί με τις αναρτήσεις της Ohlins εμπνέει εμπιστοσύνη, χωρίς να νοιώθεις στιγμή ότι ρισκάρεις, καθώς είναι σταθερή σε κάθε στροφή της πίστας. Ο κινητήρας πλέον έχει τη δύναμη που έλειπε στις προηγούμενες γενιές, συνδυασμένη με την πιο ομαλή απόκριση του συγκριτικού που σου επιτρέπει να εκμεταλλεύεσαι πλήρως το γκάζι ανοίγοντάς το νωρίς στις εξόδους. Το Shifter με το Blipper λειτουργεί αλάνθαστα, σε σημείο που ξεχνάς την ύπαρξη συμπλέκτη, ενώ στο ίδιο επίπεδο κινούνται και τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά βοηθήματα με το traction να ¨κόβει¨ γλυκά χωρίς να σε καθυστερεί άσκοπα. To πλήρες πακέτο ολοκληρώνεται με τα ακούραστα φρένα της Brembo που έχουν κορυφαία αίσθηση, επιτρέποντάς σου να τα κρατήσεις ακόμα και μέχρι την κορυφή της στροφής.