Ανετη όσο περιμένει κανείς, η σέλα είναι και ιδιαίτερα αντιολισθητική. Πολύ καλό το μαξιλαράκι μέσης του αναβάτη.
H ποιότητα των διακοπτών του PCX είναι απλά εξαιρετική. Τίποτα λιγότερο.
H ποιότητα των διακοπτών του PCX είναι απλά εξαιρετική. Τίποτα λιγότερο.
Κάτω από την σέλα ο χώρος είναι μεγάλος. Ένα κράνος full-face χωρά εύκολα μαζί με άλλα αντικείμενα.
Το ρεζερβουάρ είναι στο κέντρο του τούνελ.
Αυτός είναι ο κεντρικός διακόπτης που δεν χρειάζεται κανονικό κλειδί. Απασφαλίζει ηλεκτρονικά με ένα πάτημα προς τα μέσα, όταν έχετε μαζί σας τον πομπό, ενώ κλειδώνει όταν είστε μακριά από το scooter.
Νέο είναι το σχήμα της οθόνης ενδείξεων αλλά και η διάταξη των τελευταίων, στα όργανα του PCX. Οι ενδείξεις των φλας ανάβουν σε έντονο πράσινο εντυπωσιάζοντας στο μάτι.
Το ντουλαπάκι της ποδιάς: Διακρίνεται και το κάλυμμα της παροχής ρεύματος USB Type-C, πάνω αριστερά.
Το PCX 125 εξακολουθεί να χρησιμοποιεί τιμόνι μοτοσυκλετιστικού τύπου, που δεν προσθέτει μόνο στην εμφάνιση, αλλά διαμορφώνει και το εργονομικό τρίγωνο. Η σέλα του μοντέλου είναι χαμηλά τοποθετημένη, μόλις στα 764 χιλιοστά, ενώ το σχήμα της φέρει και τα απαραίτητα «κοψίματα» στο εμπρός μέρος που κάνουν ακόμη πιο εύκολη την πρόσβαση στο έδαφος. Με το που καθίσεις στην σέλα, το τιμόνι τοποθετεί τα χέρια σου αρκετά ανοικτά και κοντά στον κορμό, με αποτέλεσμα ο αναβάτης κάθεται σε πλήρως όρθια στάση που θυμίζει κάτι από… cruiser μοτοσυκλέτα. Στην υψηλού επιπέδου εργονομία συμβάλλουν και τα ευρύχωρα τμήματα πατώματος, που επιτρέπουν στον αναβάτη να βρει την ιδανική θέση του ποδιού του, ακόμα και τέρμα μπροστά ή «απλωτά». Η σέλα είναι ελαφρώς σκληρή στο γέμισμα της, κάτι που θα γίνει αισθητό σε διαδρομές μεγαλύτερες από τις συνηθισμένες, όμως η άνεση στα περισσότερα σενάρια εξασφαλίζεται απροβλημάτιστα, χάρη στο προσεγμένο σχήμα της. Αξιοσημείωτο είναι το ιδιαίτερα αντιολισθητικό κάλυμμα της, κάτι που δεν συναντάμε συχνά και μπορεί να συμβάλλει στο «κράτημα» του οδηγού στην σωστή θέση, ειδικά κατά την διάρκεια προσπέλασης από κακοτεχνίες. Ο συνεπιβάτης, δε, απολαμβάνει πρακτικά άπλετο χώρο πίσω και γύρω του, ακόμη και αν ο αναβάτης κάθεται «πάνω στο μαξιλαράκι μέσης», ενώ το τμήμα της σέλας που του αναλογεί κρίνεται επαρκές ως προς τον ρόλο του.
Ανετη όσο περιμένει κανείς, η σέλα είναι και ιδιαίτερα αντιολισθητική. Πολύ καλό το μαξιλαράκι μέσης του αναβάτη.
Το PCX έλαβε αύξηση στον διαθέσιμο χώρο κάτω από την σέλα: Ο όγκος του ανέρχεται πλέον στα 30,4 λίτρα, αυξημένος κατά 2,4 λίτρα σε σχέση με τον προκάτοχο. Και πάλι, ένα full-face κράνος αποθηκεύεται εγγυημένα, μαζί με μπόλικα ακόμα αντικείμενα, ακόμα και το τυπικό σετάκι κράνος-μπουφάν-γάντια. Στο αριστερό μέρος της ποδιάς, υπάρχει ένα ευρύχωρο ντουλαπάκι για αντικείμενα σε άμεση πρόσβαση, που ανοίγει και κλείνει με ένα απλό πάτημα (ωστόσο δεν κλειδώνει). Στο εσωτερικό του, υπάρχει και η παροχή ρεύματος του PCX, με την μορφή USB Type-C βύσματος. To μοντέλο της Honda επωφελείται από keyless σύστημα εκκίνησης, ένα gadget που κερδίζει ολοένα και περισσότερο χώρο στην κατηγορία των scooters προσφέροντας ένα σημαντικό πλεονέκτημα: Δεν χρειάζεται καν να βγάλεις τον πομπό από την τσέπη, αν έχεις μια μέρα γεμάτη οδήγηση και πολύ «σταμάτα-ξεκίνα». Τέλος, η οθόνη ενδείξεων του μοντέλου παρουσιάζει μεγάλη αλλαγή, ακολουθώντας μια πιο μακρόστενη προσέγγιση με «ρευστές» σχεδιαστικές γραμμές που επηρεάζουν και τις φωτεινές ενδείξεις γύρω της. Η ένδειξη βενζίνης έχει μεγαλώσει πολύ καταλαμβάνοντας όλο το μήκος της οθόνης και ίσως σε κάποιους φανεί σαν… διαχωριστική μπάρα στις ενδείξεις, αν δεν ρίξεις μια δεύτερη ματιά. Σε κάθε περίπτωση όμως, ο πίνακας διαβάζεται εύκολα σε γενικές γραμμές (αρκεί να μην τον φωτίζει απευθείας ο ήλιος), ενώ οι φωτεινές ενδείξεις των φλας είναι απλά υπέροχες, δίνοντας μια φουτουριστική νότα.
H ποιότητα των διακοπτών του PCX είναι απλά εξαιρετική. Τίποτα λιγότερο.