Μεγάλες είναι οι αλλαγές στην μονάδα ισχύος του PCX. Ακολουθώντας σταθερά την φιλοσοφία ESP, ο κινητήρας γίνεται τετραβάλβιδος, αποκτά traction control και συμμορφώνεται με Euro 5, μεταξύ άλλων. H διάμετρος του πιστονιού αυξήθηκε και η διάμετρος μειώθηκε, επιτρέποντας την φιλοξενία των 4 βαλβίδων στην κεφαλή και συμβάλλοντας στην μείωση των τριβών. Για τον σκοπό αυτό υπάρχουν και άλλα σημεία-κλειδιά, όπως ο κύλινδρος offset και η ειδική κατασκευή του χιτωνίου, ώστε οι διαστάσεις του να μένουν σταθερές κατά την λειτουργία και η τριβή του πιστονιού στον κύλινδρο να είναι η ελάχιστη δυνατή. Η Honda δηλώνει ότι ο νέος κινητήρας προσφέρει καλύτερες επιταχύνσεις, αν και είναι σαφές ότι προτεραιότητα των μηχανικών ήταν η ελάχιστη δυνατή κατανάλωση και η ομαλή λειτουργία του μοτέρ κατά την καθημερινή χρήση. Και αυτό διότι οι επιδόσεις του PCX 125 δεν είναι το δυνατό του σημείο, σε αντίθεση με τις ως άνω αρετές. Η μέση κατανάλωση που ανήλθε στα 2,4 λίτρα ανά 100 χλμ, οδηγεί σε μια αυτονομία της τάξης των 340 χιλιομέτρων, χάρη στο ρεζερβουάρ των 8,1 λίτρων. Ο κινητήρας εξοπλίζεται για μια ακόμη χρονιά, με το σύστημα Start-Stop που ενοποιεί την γεννήτρια με την μίζα σε μια ενιαία κατασκευή, που εκκινεί αστραπιαία τον κινητήρα όταν ξεκινάτε από στάση. Μέσω διακόπτη στο δεξί γκριπ, το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί. Τέλος, το PCX 125 φέρει και Traction Control, για τις (πολύ) ακραίες περιπτώσεις που θα συναντήσετε απώλεια πρόσφυσης του πίσω τροχού. Και αυτό το σύστημα απενεργοποιείται, μέσα από τα χειριστήρια της οθόνης ενδείξεων.