Κοιτάζοντας το ολοκαίνουργιο PCX σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά, οι αλλαγές είναι πασιφανείς. Το εμπρόσθιο φανάρι είναι σίγουρα μια μεγάλη αλλαγή, καθώς δεν έχει πλέον τα «φρύδια» του μοντέλου του 2018 και έχει ενιαίο, «αγριεμένο» σχήμα. Από εκεί και πέρα, το μοντέλο του 2021 χαρακτηρίζεται από αρκετά πιο «έντονο» σχέδιο σε όλη του την έκταση, με περισσότερες λεπτομέρειες που το καθιστούν πιο μυώδες. Σημαντική είναι η αλλαγή και στο πίσω φανάρι που εναρμονίζεται με την όλη αιχμηρή αισθητική του μοντέλου. Σε γενικές γραμμές, το PCX παραμένει πολύ «ιδιαίτερο», με την έντονη σχεδιαστική προσωπικότητα που το χαρακτήριζε ανέκαθεν. Ξεχωρίζει με ευκολία ανάμεσα στα μοντέλα της κατηγορίας του, δανείζεται στοιχεία μοτοσυκλέτας στην θέση οδήγησης, με το χαρακτηριστικό τιμόνι και θα έλεγε κανείς ότι ενστερνίζεται επιτυχώς, φουτουριστικά γονίδια. Με λίγη φαντασία, το PCX θα μπορούσε κάλλιστα να είναι ένα… προσωπικό όχημα μετακίνησης σαν αυτά που βλέπαμε στις ταινίες επιστημονικής φαντασίας. Τα καλύτερα σχόλια έχουμε να κάνουμε, για μία ακόμη φορά, σχετικά με την ποιότητα κατασκευής. Ένα μοντέλο που ποτέ δεν έδωσε λαβές για παράπονο, το PCX εμφανίζεται ξανά αψεγάδιστο κατασκευαστικά, ίσως με το καλύτερο φινίρισμα και την προσοχή στην λεπτομέρεια της ιστορίας του. Η επιλογή υλικών ακολουθεί τα υψηλότερα στάνταρ ποιότητας και η συναρμολόγηση χαρακτηρίζεται κορυφαία, με αποτέλεσμα το PCX να μην εμφανίζει κανέναν τριγμό, ακόμα και κατά την οδήγηση σε κάκιστο οδόστρωμα. Ήδη από την πρώτη οπτική εντύπωση υποψιάζεσαι ότι έχεις να κάνεις με ένα premium όχημα, αλλά με την πρώτη επαφή το επιβεβαιώνεις!
Καινούργιο και τεχνολογίας LED το πίσω φανάρι, που επίσης ακολουθεί την φουτουριστική αισθητική.