Στη θέα του νέου Rocket 3 αναπτύσσεται μια μυστικιστική σχέση μεταξύ αναβάτη και μοτοσικλέτας με απώτερο σκοπό να γευτείς τον απαγορευμένο καρπό των 2500 κυβικών. Και αμέσως μετά την πρώτη επαφή διαπιστώνεις ότι αυτή η κατασκευή έχει ένα σεντούκι γεμάτο κρυμμένα προσόντα για να ανακαλύψεις. Πολλά περισσότερα σε σχέση με όσα αρχικά θα μπορούσες να είχες προβλέψει ή όσα μπορούν τα εντυπωσιακά ναι μεν αλλά ξερά νούμερα, να περιγράψουν. Μετά από μια σύντομη περιήγηση στο εύκολο μενού, επιλέγω τον Custom χάρτη και αφού βάζω τις προσωπικές μου ρυθμίσεις απενεργοποιώ το traction. Τώρα, μεταξύ ασφάλτου και ελαστικού με χωρίζει μισή συστροφή του δεξιού καρπού δρόμος. Σε κάθε ξερόγκαζο, το χαμόγελο προσπαθεί να χωρέσει στο κράνος. Το τέρας των 2500 κυβικών βρυχάται, οι φιμωμένες εξατμίσεις πασχίζουν να κρατήσουν μαντρωμένα τα ντεσιμπελ σε νόμιμο επίπεδο και εσύ νιώθεις σαν τον Dominic Toretto με το Dodge Charger V8 στο Fast and Furious.
Το Rocket 3 είναι το δικό σου muscle bike, ένας κουστουμαρισμένος δολοφόνος με licence to kill. Το Rocket είναι ένας εκλεπτυσμένος μπρατσαράς που επιδεικνύει με στόμφο τα κάλλη του και το ταμπελάκι με την επιγραφή 2500cc πάνω από τους λαιμούς της εξάτμισης, προειδοποιεί τους επίδοξους μνηστήρες των φαναριών, ότι σε τυχόν γενναίο άνοιγμα του γκαζιού θα μετατραπούν σε μαύρες κουκίδες στους bar end καθρέπτες του. Αν θέλεις να το ζορίσεις, βάλτο μέσα στην πυκνή κίνηση. Όχι, δεν είναι το μοτέρ που θα σε κουράσει, εδώ μιλάμε για ελαστικότητα τιραμόλα. Απλά το μεγάλο τιμόνι με το μικρό κόψιμό του, σου υπενθυμίζουν ότι προσπαθείς να στριμώξεις έναν bodybuilder σε ένα μικρό μπαρ με στενούς διαδρόμους και του ζητάς να χορέψει ζεϊμπέκικο. Το Rocket είναι ένα γεροδεμένο roadster και το κατεξοχήν πεδίο δράσης του είναι ο ανοιχτός δρόμος. Εκεί θα ξεδιπλώσει όλα τα κρυμμένα ταλέντα του. Κάθε βίαιο άνοιγμα του γκαζιού εκκινεί μια μικρή διαδικασία εκτόξευσης. Η απόκριση του γκαζιού είναι άμεση, η δύναμη αποδίδεται γραμμικά χωρίς άτσαλα ξεσπάσματα και πολύ γρήγορα πάνω από 20 κιλά ροπής καταφθάνουν αστραπιαία στον πίσω 240αρι ελαστικό το οποίο πασχίζει να βρει πρόσφυση. Ότι ταχύτητα και αν έχεις, με όποιο ρυθμό και αν αποφασίσεις να κινηθείς, η ροπή σε τραβάει μπροστά σαν βέλος. 20 kg-m μόλις από τις 2.500 και στις 4.000 peak με 22,5 kg-m, ενώ συνεχίζει να τραβάει δυνατά μέχρι τον κόφτη, με 16,3 kg-m στις 7.000 σ.α.λ. Χαρακτηριστικά χρειάζεται 1,6 δέκατα για το 0-50 και 3,2 δευτερόλεπτα για το 0-100χλμ./ώρα. Η διαδικασία 0-160 τελειώνει μέσα σε 7 δευτερόλεπτα ενώ για το 60-120 αρκούν μόλις 3,5 δεύτερα.
Βέβαια, το Rocket δεν είναι μόνο σπρίντερ αλλά μπορεί να μετατραπεί και σε δρομέα αποστάσεων. Το Cruise Control και οι μακριές σχέσεις της 5η και της 6η επιβεβαιώνουν τον εξευγενισμένο χαρακτήρα του όταν κλιθεί να καταπιεί αμέτρητα χιλιόμετρα στην εθνική οδό. Το μυστικό βρίσκεται στον τρόπο που αποδίδει τη δύναμη του. Απαιτεί σεβασμό αλλά δεν τρομάζει. Και αυτό το κάνει ιδανικό για κάθε χρήση. Το Rocket είναι ένα πραγματικό power cruiser με το οποίο μπορείς να διασκεδάσεις όταν ο δρόμος στερέψει από ευθείες. Πραγματική αποκάλυψη. Η αναθεωρημένη γεωμετρία έχει κάνει το τιμόνι πιο κοφτερό, ενώ και το μεταξόνιο έχει μικρύνει, επιτρέποντας πιο άμεσες και σαφείς εναλλαγές κατευθύνσεων. Κουμπώνεις μια ταχύτητα και απλά εκτοξεύεσαι από τη μια στροφή στην άλλη, με τη ροπή να σε σπρώχνει βάναυσα προς τα εμπρός και το Rocket να διατηρεί εύκολα τα χιλιόμετρα και τη γραμμή που εσύ έχεις επιλέξει. Τα φαρδιά ελαστικά δεν αποτελούν πρόβλημα και θα χρειαστεί να ξύσεις αρκετά τα μαρσπιέ για να αρχίσεις να λιώνεις τις άκρες τους. Οι αναρτήσεις της Showa μπορεί να μην έχουν ημι-ενεργητική λειτουργία αλλά συμπεριφέρονται υποδειγματικά, ακόμα και υπό πίεση, φιλτράρουν αποτελεσματικά κάθε σπιθαμή του οδοστρώματος και μεταφέρουν σιγουριά στον αναβάτη σε κάθε περίσταση. Τα φρένα ανταποκρίνονται άψογα στο δύσκολο ρόλο που έχουν κλιθεί να διαδραματίσουν. Η τρόμπα και οι δαγκάνες της Brembo έχουν πολύ δύναμη η οποία αποδίδεται με προοδευτικό τρόπο, ενώ και το ABS δεν επεμβαίνει άσκοπα. Ενδεικτικά, ακινητοποιούν το Rocket από τα 100 στα 0 μέσα σε 39,1 μέτρα. Και ποιος δεν χρειάζεται μια τόνωση 2500 κυβικών στη ζωή του;