Τα 795 χιλιοστά που απέχει η σέλα από το έδαφος και το μικρό της πλάτος επιτρέπουν στα πόδια να πατούν με ασφάλεια στο έδαφος στοιχείο που θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα οι πιο νέοι αναβάτες, αφού δεν θα δυσκολεύονται στις μανούβρες και το συνεχόμενο σταμάτα – ξεκίνα. Το αφρώδες της είναι λίγο σκληρό, αλλά για να αρχίσει να σε κουράζει θα πρέπει να περάσεις πολύ ώρα πάνω της αν αποφασίσεις να κάνεις κάποια πιο μακρινή εξόρμηση. Σε αστικές μετακινήσεις δεν κουράζει και το ίδιο ισχύει και για τη σέλα του συνεπιβάτη, ο οποίος όμως δεν έχει χειρολαβές στη διάθεσή του παρά μόνο έναν ιμάντα για να κρατιέται. Η θέση οδήγησης κάνει τα γόνατα να λυγίζουν λίγο περισσότερο από ότι μπορεί κάποιος να έχει συνηθίσει, αλλά μετά τα πρώτα λεπτά οδήγησης σταματά να σε ξενίζει και μόνο οι αναβάτες με μεγάλο ύψος μπορεί να μην ικανοποιηθούν πλήρως.
Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια LCD οθόνη στην οποία μπορείς να επιλέξεις το χρώμα του φόντου με ένα κουμπί. Οι ενδείξεις που έχεις στη διάθεσή σου είναι στροφόμετρο, ταχύμετρο, ολικό και μερικό χιλιομετρητή, επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων και στάθμη καυσίμου. Η τελευταία μπορεί να βελτιωθεί ως προς την ακρίβειά της, καθώς ακόμα και όταν ξεχειλίσει το ρεζερβουάρ, η τελευταία μπάρα παραμένει σβηστή. Οι ενδείξεις πάντως παραμένουν ευανάγνωστες ακόμα και όταν χτυπά ο ήλιος την οθόνη. Ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του και θύρα USB κάτω από τον πίνακα οργάνων για τροφοδοσία συσκευών.
Η LCD οθόνη είναι ευανάγνωστη και έχει όλες τις απαραίτητες ενδείξεις.
Στην κατηγορια των 300 κε (naked) ξεκαθαρος νικητης εδω και καιρο ειναι το Benelli 302. Εξαιρετικος κινητηρας και με την μεγαλυτερη ιπποδυναμη.
Παρολα αυτα υπαρχει αρκετος χωρος σε αυτη την κατηγορια να αναπτυχθει περισσοτερο (300-400κε) αρκει να ασχοληθουν σοβαρα ολες οι εταιρειες μοτοσυκλετας να να προσφερουν κατι αξιολογο (ιπποδυναμη, καταναλωση, απλη σχεδιαση) και σε τιμη κατω απο τα 5 χιλιαρικα. Οποιος το καταλαβει νωρις θα βρει χρυσορυχειο!!!!
Στην κατηγορια των 300 κε (naked) ξεκαθαρος νικητης εδω και καιρο ειναι το Benelli 302. Εξαιρετικος κινητηρας και με την μεγαλυτερη ιπποδυναμη. Παρολα αυτα υπαρχει αρκετος χωρος σε αυτη την κατηγορια να αναπτυχθει περισσοτερο (300-400κε) αρκει να ασχοληθουν σοβαρα ολες οι εταιρειες μοτοσυκλετας να να προσφερουν κατι αξιολογο (ιπποδυναμη, καταναλωση, απλη σχεδιαση) και σε τιμη κατω απο τα 5 χιλιαρικα. Οποιος το καταλαβει νωρις θα βρει χρυσορυχειο!!!!