Σπάνια βλέπουμε δυο δίσκους εμπρός σε μοτοσυκλέτα 300 κυβικών.

Σπάνια βλέπουμε δυο δίσκους εμπρός σε μοτοσυκλέτα 300 κυβικών.

    Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα

    Τη λύση του ατσάλινου χωροδικτυώματος δεν τη συναντάμε συχνά σε μοτοσυκλέτες αυτής της κατηγορίας, αφού είναι χαρακτηριστικό πιο σπορ κατασκευών χάρη στην αυξημένη ακαμψία που προσφέρει, ενώ συμβάλει και στη διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα, αφού το 300AC ζυγίζει μόλις 150 κιλά στεγνό. Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε ένα όμορφο ανεστραμμένο πιρούνι 35 χιλιοστών με μαύρες μπουκάλες και μονό αμορτισέρ πίσω με μοχλικό. Για την πέδηση έχουν επιστρατευτεί δυο δίσκοι εμπρός, στοιχείο που σπάνια βλέπουμε σε μοτοσυκλέτες μικρού ή ακόμα και μεσαίου κυβισμού, ενώ στάνταρ είναι το ABS της Bosch, που φροντίζει για την ασφάλεια του αναβάτη στα δύσκολα.

    Οι ζάντες του είναι αλουμινίου 17 ιντσών και φορούν ελαστικά διαστάσεων 110/70-17 και 150/60-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Χάρη στο ρεζερβουάρ των 16 λίτρων, η αυτονομία ξεπερνά τα 300 χιλιόμετρα.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

    Σελίδα 1Voge 300AC - Test
    Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
    Σελίδα 6Οδηγώντας
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    • ΜΙΧΑΛΗΣ

      Στην κατηγορια των 300 κε (naked) ξεκαθαρος νικητης εδω και καιρο ειναι το Benelli 302. Εξαιρετικος κινητηρας και με την μεγαλυτερη ιπποδυναμη. Παρολα αυτα υπαρχει αρκετος χωρος σε αυτη την κατηγορια να αναπτυχθει περισσοτερο (300-400κε) αρκει να ασχοληθουν σοβαρα ολες οι εταιρειες μοτοσυκλετας να να προσφερουν κατι αξιολογο (ιπποδυναμη, καταναλωση, απλη σχεδιαση) και σε τιμη κατω απο τα 5 χιλιαρικα. Οποιος το καταλαβει νωρις θα βρει χρυσορυχειο!!!!

        12