Η άποψή μας

    Η άποψή μας

    Το 300AC απευθύνεται σε ένα ευρύ κοινό αφού θα ικανοποιήσει τον κάτοχο Α2 διπλώματος που αναζητά την πρώτη του μοτοσυκλέτα, αλλά και τον πιο έμπειρο αναβάτη που θέλει να κάνει τις αστικές και όχι μόνο μετακινήσεις του σβέλτα και οικονομικά. Η ποιότητα κύλισης είναι ψηλά σε σχέση με τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ η τιμή του είναι άκρως ανταγωνιστική αφού δεν έχει να ζηλέψει τίποτα ακόμα και από ακριβότερες προτάσεις.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

     

    Εξοπλισμός αναβάτη:

     

    Κράνος: NZI Spyder V (pols.gr)

    Μπουφάν: Clover Airjet

    Παντελόνι: Clover Airtek (Μπαξεβάνης Moto)

    Γάντια: Seventy Degrees (Moto Πήγασος)

    Μπότες: Forma Slam Dry (Moto Market)


    Κινητήρας 
    Τύπος 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ
    Κυβισμός (κ.εκ.) 292,4
    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)78×61.2
    Συμπίεση (:1)11
    Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 29/8.500
    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 2.5/7.000
    Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 16
    Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)3,6
    Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 135
    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα 
    Τύπος  Ατσάλινο χωροδικτύωμα
    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Αν. πιρούνι 35χιλ
    Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α.
    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ / ΠΕ
    Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α.
    Φρένα Ε (χλστ.)2Δ/ABS
    Φρένα Π (χλστ.)Δ/ABS
    Τροχοί - Ελαστικά 
    Ελαστικό Ε110/70-17
    Ελαστικό Π150/60-17
    Διαστάσεις / Βάρος 
    Μήκος (χλστ.)2,025
    Πλάτος (χλστ.)830
    Μεταξόνιο (χλστ.)1,36
    ΄Ύψος σέλας (χλστ.)795
    Βάρος (κιλά) 150
    Εξοπλισμός 
    ABS / Ρυθμ.Ν
    Τraction Control / Ρυθμ. Ο
    ΣτροφόμετροΝ
    Immobilizer Ν
    Yπολογιστής ταξιδιού Ο
    Μερικός χιλιομετρητής Ν
    Ένδειξη βενζίνης Ν
    Δείκτης θερμοκρασίας Ν
    Θερμοκρασία περιβάλλοντος Ο
    Ζελατίνα / Ρυθμ. Ο
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/ΦΟ / Ν
    Πλάγιο σταντ Ν
    Κεντρικό σταντ Ο
    Χειρολαβές / Σχάρα Ο / Ο
    Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π Ο / Ν
    Μετρήσεις



    0 - 100 (δευτερόλεπτα)8,1


    40 - 80  (δευτερόλεπτα) 4η σχέση4,8


    100 - 0  (μέτρα)44,7

    Σελίδα 1Voge 300AC - Test
    Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
    Σελίδα 6Οδηγώντας
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    • ΜΙΧΑΛΗΣ

      Στην κατηγορια των 300 κε (naked) ξεκαθαρος νικητης εδω και καιρο ειναι το Benelli 302. Εξαιρετικος κινητηρας και με την μεγαλυτερη ιπποδυναμη. Παρολα αυτα υπαρχει αρκετος χωρος σε αυτη την κατηγορια να αναπτυχθει περισσοτερο (300-400κε) αρκει να ασχοληθουν σοβαρα ολες οι εταιρειες μοτοσυκλετας να να προσφερουν κατι αξιολογο (ιπποδυναμη, καταναλωση, απλη σχεδιαση) και σε τιμη κατω απο τα 5 χιλιαρικα. Οποιος το καταλαβει νωρις θα βρει χρυσορυχειο!!!!

        12