Η άποψή μας
Το 300AC απευθύνεται σε ένα ευρύ κοινό αφού θα ικανοποιήσει τον κάτοχο Α2 διπλώματος που αναζητά την πρώτη του μοτοσυκλέτα, αλλά και τον πιο έμπειρο αναβάτη που θέλει να κάνει τις αστικές και όχι μόνο μετακινήσεις του σβέλτα και οικονομικά. Η ποιότητα κύλισης είναι ψηλά σε σχέση με τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ η τιμή του είναι άκρως ανταγωνιστική αφού δεν έχει να ζηλέψει τίποτα ακόμα και από ακριβότερες προτάσεις.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Εξοπλισμός αναβάτη:
Κράνος: NZI Spyder V (pols.gr)
Μπουφάν: Clover Airjet
Παντελόνι: Clover Airtek (Μπαξεβάνης Moto)
Γάντια: Seventy Degrees (Moto Πήγασος)
Μπότες: Forma Slam Dry (Moto Market)
Κινητήρας | ||||
Τύπος | 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ | |||
Κυβισμός (κ.εκ.) | 292,4 | |||
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 78×61.2 | |||
Συμπίεση (:1) | 11 | |||
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 29/8.500 | |||
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | 2.5/7.000 | |||
Τροφοδοσία | Ηλ. Ψεκασμός | |||
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 16 | |||
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) | 3,6 | |||
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 135 | |||
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | ||||
Τύπος | Ατσάλινο χωροδικτύωμα | |||
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Αν. πιρούνι 35χιλ | |||
Διαδρομή (χλστ.) | Δ.Α. | |||
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Μονό αμορτισέρ / ΠΕ | |||
Διαδρομή (χλστ.) | Δ.Α. | |||
Φρένα Ε (χλστ.) | 2Δ/ABS | |||
Φρένα Π (χλστ.) | Δ/ABS | |||
Τροχοί - Ελαστικά | ||||
Ελαστικό Ε | 110/70-17 | |||
Ελαστικό Π | 150/60-17 | |||
Διαστάσεις / Βάρος | ||||
Μήκος (χλστ.) | 2,025 | |||
Πλάτος (χλστ.) | 830 | |||
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1,36 | |||
΄Ύψος σέλας (χλστ.) | 795 | |||
Βάρος (κιλά) | 150 | |||
Εξοπλισμός | ||||
ABS / Ρυθμ. | Ν | |||
Τraction Control / Ρυθμ. | Ο | |||
Στροφόμετρο | Ν | |||
Immobilizer | Ν | |||
Yπολογιστής ταξιδιού | Ο | |||
Μερικός χιλιομετρητής | Ν | |||
Ένδειξη βενζίνης | Ν | |||
Δείκτης θερμοκρασίας | Ν | |||
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | Ο | |||
Ζελατίνα / Ρυθμ. | Ο | |||
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | Ο / Ν | |||
Πλάγιο σταντ | Ν | |||
Κεντρικό σταντ | Ο | |||
Χειρολαβές / Σχάρα | Ο / Ο | |||
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | Ο / Ν | |||
Μετρήσεις | ||||
0 - 100 (δευτερόλεπτα) | 8,1 | |||
40 - 80 (δευτερόλεπτα) 4η σχέση | 4,8 | |||
100 - 0 (μέτρα) | 44,7 |
Σελίδα 1 | Voge 300AC - Test |
Σελίδα 2 | Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής |
Σελίδα 3 | Ανεση – Εργονομία |
Σελίδα 4 | Κινητήρας |
Σελίδα 5 | Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα |
Σελίδα 6 | Οδηγώντας |
Σελίδα 7 | Η άποψή μας |
Στην κατηγορια των 300 κε (naked) ξεκαθαρος νικητης εδω και καιρο ειναι το Benelli 302. Εξαιρετικος κινητηρας και με την μεγαλυτερη ιπποδυναμη. Παρολα αυτα υπαρχει αρκετος χωρος σε αυτη την κατηγορια να αναπτυχθει περισσοτερο (300-400κε) αρκει να ασχοληθουν σοβαρα ολες οι εταιρειες μοτοσυκλετας να να προσφερουν κατι αξιολογο (ιπποδυναμη, καταναλωση, απλη σχεδιαση) και σε τιμη κατω απο τα 5 χιλιαρικα. Οποιος το καταλαβει νωρις θα βρει χρυσορυχειο!!!!