Στο επίκεντρο του 300AC βρίσκεται ο μονοκύλινδρος, τετράχρονος, υδρόψυκτος κινητήρας των 292,4 κυβικών με την τετραβάλβιδη κεφαλή, που είχαμε γνωρίσει πριν λίγο καιρό δοκιμάζοντας το 300R. Αποδίδει 29 ίππους στις 8.500 σ.α.λ και 2,5 kgm ροπής στις 7.000 σ.α.λ. με την τροφοδοσία του να γίνεται από ηλεκτρονικό ψεκασμό. Το επίπεδο των κραδασμών που παράγει είναι χαμηλό για τα δεδομένα μονοκύλινδρου συνόλου και για αυτό ευθύνεται ο αντικραδασμικός άξονας που διαθέτει. Ακόμα ένα στοιχείο που μας εντυπωσίασε ήταν ο δυνατός και μπάσος ήχος που παράγει το τελικό της εξάτμισης το οποίο θυμίζει after market όχι μόνο στο άκουσμα, αλλά και στην όψη. Ο κινητήρας συνεργάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων και αποδείχθηκε ιδιαίτερα οικονομικός, αφού κατά τη διάρκεια της δοκιμής μετρήσαμε κατανάλωση 3,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, χωρίς η οδήγησή μας να μπορεί να χαρακτηριστεί οικονομική, μάλλον το αντίθετο θα λέγαμε.
Το τελικό θυμίζει after market σε εμφάνιση και ήχο. Η βάση της πινακίδας στηρίζεται στο ψαλίδι.
Στην κατηγορια των 300 κε (naked) ξεκαθαρος νικητης εδω και καιρο ειναι το Benelli 302. Εξαιρετικος κινητηρας και με την μεγαλυτερη ιπποδυναμη.
Παρολα αυτα υπαρχει αρκετος χωρος σε αυτη την κατηγορια να αναπτυχθει περισσοτερο (300-400κε) αρκει να ασχοληθουν σοβαρα ολες οι εταιρειες μοτοσυκλετας να να προσφερουν κατι αξιολογο (ιπποδυναμη, καταναλωση, απλη σχεδιαση) και σε τιμη κατω απο τα 5 χιλιαρικα. Οποιος το καταλαβει νωρις θα βρει χρυσορυχειο!!!!
Στην κατηγορια των 300 κε (naked) ξεκαθαρος νικητης εδω και καιρο ειναι το Benelli 302. Εξαιρετικος κινητηρας και με την μεγαλυτερη ιπποδυναμη. Παρολα αυτα υπαρχει αρκετος χωρος σε αυτη την κατηγορια να αναπτυχθει περισσοτερο (300-400κε) αρκει να ασχοληθουν σοβαρα ολες οι εταιρειες μοτοσυκλετας να να προσφερουν κατι αξιολογο (ιπποδυναμη, καταναλωση, απλη σχεδιαση) και σε τιμη κατω απο τα 5 χιλιαρικα. Οποιος το καταλαβει νωρις θα βρει χρυσορυχειο!!!!