Αναμφίβολα αυτό που ζητά ένας αναβάτης μιας μοτοσυκλέτας 300 κυβικών, η οποία θα περάσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής της μέσα στην πόλη, είναι ευκολία χειρισμών, ευελιξία και φιλικότητα. Όλα αυτά είναι στοιχεία που προσφέρει απλόχερα το 300AC, χάρη στο μικρό του βάρος και τον τρόπο που αυτό είναι κατανεμημένο, την χαμηλή απόσταση της σέλας και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού σε συνδυασμό με το μικρό του πλάτος. Καταφέρνει να ελίσσεται με άνεση ανάμεσα στα αυτοκίνητα και πολύ δύσκολα δεν θα φτάσεις πρώτος στο φανάρι. Μόλις αυτό ανάψει πράσινο ο κινητήρας ανεβάζει αβίαστα στροφές και το κοντέρ δείχνει 100 χιλιόμετρα την ώρα σε 8,1 δευτερόλεπτα, ενώ αν οι συνθήκες το επιτρέπουν θα δεις τελική κοντά στα 135 χλμ/ώρα.
Το ταξίδι με μια γυμνή μοτοσυκλέτα 300 κυβικών μπορεί να μην είναι ψηλά στις προτεραιότητες του υποψήφιου αγοραστή, αλλά το 300AC κινείται αξιοπρεπέστατα στην εθνική με ταχύτητες κοντά στα 110-120 χιλιόμετρα την ώρα, χωρίς ο αέρας να γίνεται ανυπόφορος. Στον επαρχιακό δρόμο μετατρέπεται σε μια μοτοσυκλέτα που προσφέρει ευχαρίστηση στον αναβάτη ανεξάρτητα από το οδηγικό του επίπεδο, αφού αλλάζει κατεύθυνση αστραπιαία ακολουθώντας τη γραμμή που έχεις επιλέξει. Οι αναρτήσεις έχουν γενικά σκληρή λειτουργία και αυτό είναι κάτι που θα εκτιμήσουν οι λάτρεις της σπορ οδήγησης. Τα ελαστικά της Cordial όμως δεν ενθουσιάζουν με την απόδοσή τους και είναι ένας τομέας που αξίζει να επέμβει ο ιδιοκτήτης, καθώς δεν είναι αντάξια των δυνατοτήτων του πλαισίου.
Τα φρένα έχουν πολύ ωραία αίσθηση και δεν είναι μόνο προοδευτικά, αλλά και αποτελεσματικά αφού χρειάστηκαν 44,7 μέτρα για την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ/ώρα. Το ABS επεμβαίνει διακριτικά όπου χρειάζεται χωρίς έντονη ανάδραση στη μανέτα, ενώ μπορεί να ήταν ακόμα λιγότερο παρεμβατικό με ένα μαλακό ζευγάρι ελαστικών. Πολύ καλή είναι και η απόδοση του LED προβολέα με τη δέσμη του να φωτίζει αρκετά μακριά, αλλά και στο πλάι του δρόμου. Είναι τόσο δυνατός που έτυχε ευαίσθητοι οδηγοί αυτοκινήτων να μας κάνουν σινιάλο σε σκοτεινό δρόμο επειδή νόμιζαν ότι είχαμε τη μεγάλη σκάλα.
Στην κατηγορια των 300 κε (naked) ξεκαθαρος νικητης εδω και καιρο ειναι το Benelli 302. Εξαιρετικος κινητηρας και με την μεγαλυτερη ιπποδυναμη.
Παρολα αυτα υπαρχει αρκετος χωρος σε αυτη την κατηγορια να αναπτυχθει περισσοτερο (300-400κε) αρκει να ασχοληθουν σοβαρα ολες οι εταιρειες μοτοσυκλετας να να προσφερουν κατι αξιολογο (ιπποδυναμη, καταναλωση, απλη σχεδιαση) και σε τιμη κατω απο τα 5 χιλιαρικα. Οποιος το καταλαβει νωρις θα βρει χρυσορυχειο!!!!
Στην κατηγορια των 300 κε (naked) ξεκαθαρος νικητης εδω και καιρο ειναι το Benelli 302. Εξαιρετικος κινητηρας και με την μεγαλυτερη ιπποδυναμη. Παρολα αυτα υπαρχει αρκετος χωρος σε αυτη την κατηγορια να αναπτυχθει περισσοτερο (300-400κε) αρκει να ασχοληθουν σοβαρα ολες οι εταιρειες μοτοσυκλετας να να προσφερουν κατι αξιολογο (ιπποδυναμη, καταναλωση, απλη σχεδιαση) και σε τιμη κατω απο τα 5 χιλιαρικα. Οποιος το καταλαβει νωρις θα βρει χρυσορυχειο!!!!