Όταν ακούς 1000αρι Superbike αλλά δεν είναι αυτό που νομίζεις... (+Βίντεο)
Όταν ακούς 1000αρι Superbike αλλά δεν είναι αυτό που νομίζεις... (+Βίντεο)
Όταν ακούς 1000αρι Superbike αλλά δεν είναι αυτό που νομίζεις... (+Βίντεο)
Όταν ακούς 1000αρι Superbike αλλά δεν είναι αυτό που νομίζεις... (+Βίντεο)
  • Όταν ακούς 1000αρι Superbike αλλά δεν είναι αυτό που νομίζεις... (+Βίντεο)
  • Όταν ακούς 1000αρι Superbike αλλά δεν είναι αυτό που νομίζεις... (+Βίντεο)
  • Όταν ακούς 1000αρι Superbike αλλά δεν είναι αυτό που νομίζεις... (+Βίντεο)
  • Όταν ακούς 1000αρι Superbike αλλά δεν είναι αυτό που νομίζεις... (+Βίντεο)

Όταν ακούς 1000αρι Superbike αλλά δεν είναι αυτό που νομίζεις... (+Βίντεο)

Ένας κινητήρας Superbike είναι σχεδιασμένος να εξοπλίζει... ένα Superbike προφανώς, κάποιοι κατεργάρηδες μηχανικοί όμως σκαρφίζονται και άλλους τρόπους να απολαύσουν τις επιδόσεις ενός τέτοιου μηχανικού συνόλου.

Η BMW S1000 RR έχει "παλιώσει" αφού πλέον το M1000 RR έχει βγει στην αγορά (για αυτούς που το αντέχει η τσέπη τους), έτσι ο Jovan Perunovic, ένας οδηγός αναβάσεων από το Μαυροβούνιο, βρήκε την τέλεια χρήση για τον κινητήρα ενός από αυτά τα Superbikes. Τον τοποθέτησε λοιπόν στο πίσω μέρος από ένα παλιό Fiat. Στην εργοστασιακή του μορφή το Fiat 600 του 1959 απέδιδε την εκπληκτική μέγιστη ισχύ των 22 αλόγων(!) ενώ μέχρι το 1968 το νούμερο αυτό είχε σκαρφαλώσει στα -επικίνδυνα- 26 άλογα. Με την μετατροπή αυτή ο Perunovic οκταπλασίασε την ισχύ του η οποία πλέον αγγίζει τα 212 άλογα! Με το βάρος του μικρού αγωνιστικού αυτοκινήτου να είναι μόλις 580 κιλά, παρόλο που είναι σίγουρα αρκετά πιο πολλά από τα 200 του Superbike, του προσδίδεται η αναλογία των 366 ίππων ανά τόνο. Συγκριτικά, η αναλογία αυτή είναι υψηλότερη από εκείνη ενός supercar που δυστυχώς "μας άφησε" πλέον, λόγω του electrification όπως αποκαλούν οι Αγγλοι την στροφή των αυτοκινητοβιομηχανιών στην ηλεκτροκίνηση, το οποίο δεν είναι άλλο από το Audi R8 V10 του 2020 με αναλογία 364,8 ίππων ανά τόνο. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός σειριακού κιβωτίου με quickshifter

Οι επιδόσεις αυτές βέβαια δεν θα ήταν χρήσιμες χωρίς πρόσφυση και σταθερότητα. Έτσι το αυτοκίνητο έχει γίνει αρκετά πιο πλατύ με τεράστια αεροδυναμικά βοηθήματα, όπως την αεροτομή και τον διαχύτη στο πίσω μέρος του. Στην χρονομετρημένη προσπάθειά του ο Perunovic έφτασε την ταχύτητα των 180 χλμ/ω τα οποία είναι εντυππωσιακά για ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας, στα οποία δίνεται έμφαση στην μεγιστοποίηση την κάθετης δύναμης ώστε να έχουν γρήγορη επιτάχυνση και να είναι "στριφτερά". Εξάλλου τα κομμάτια οδικού δικτύου που λαμβάνουν χώρα αυτού του είδους οι αναβάσεις βρίσκονται συνήθως σε βουνά και χαρακτηρίζονται από κλειστές στροφές με ελάχιστα ευθεία σημεία. Όπως φαίνεται όμως, η τοποθέτηση κινητήρων σε αμαξώματα παλιών μικρών αυτοκινήτων είναι σύνηθες φαινόμενο στους κροατικούς αγώνες ανάβασης, με έναν συναγωνιζόμενο να κάνει χρήση του κινητήρα 1199cc του ZX-12R.

 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »