net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Yamaha Yard Built: XJR1300 Iron Heart

Η απαραίτητη κοψιά του cafe racer.

Είναι γεγονός πως το XJR προσφέρει ιδανική βάση για τέτοια σχέδια.

Απειλητικό.

Όμορφο από κάθε γωνία.

Yamaha Yard Built: XJR1300 Iron Heart

Οδηγείται με την απαραίτητη μόδα της εποχής.

Οδηγείται με την απαραίτητη μόδα της εποχής.

Οδηγείται με την απαραίτητη μόδα της εποχής.

Billet αλουμινένιο μαρσπιέ από την Kens Factory.

Η πεμπτουσία της Iron Heart σε μια σέλα.

Τα δύο ανοδείξωτα μαύρα τελικά από την Kens Factory είναι η μόνη μηχανολογική βελτίωση στη μοτοσικλέτα.

Ουρά με αναπόφευκτη σφραγίδα.

Λαιμοί από τιτάνιο, ταιριαστοί με τα τελικά των εξατμίσεων.

Ασορτί τα γκριπ με τα μαρσπιέ.

Γκριπάκια για να κάνεις εντύπωση.

Αλουμινένιο κάλυμμα οργάνων, βγήκε από ένα ενιαίο κομμάτι σμιλεμένο σε CNC.

Καπιτονέ. Για να γουστάρουμε.

Σύντομα αυτή η ουρά θα πωλείται και σκέτη από την Kens Factory.

Δήλωση.

Οι ζάντες της Kineo είναι το απόλυτο must αν θέλει κάποιος ακτίνες αλλά όχι και σαμπρέλες. Κοστίζουν το κατιτίς τους αλλά...

Yamaha Yard Built: XJR1300 Iron Heart

Ένα νέο σχέδιο ήρθε να προστεθεί στην ήδη μεγάλη λίστα των Yard Built customs. Το Iron Heart βασίζεται στο αειθαλές τετρακύλινδρο XJR, το οποίο δέχεται σωρεία αισθητικών κυρίως αλλαγών.

 
Η ιαπωνική εταιρεία Iron Heart ειδικεύεται στο, σχεδιασμό και το εμπόριο ρούχων με επίκεντρο το τζιν ύφασμα. Έχοντας μια ιδιαίτερα στενή σχέση με τη μοτοσικλετιστική κουλοτύρα στην Ιαπωνία, ήρθε ως φυσική συνέπεια η συνεργασία με τη  Yamaha για τη δημιουργία ενός Yard Built μοντέλου. Η σφραγίδα της Iron Heart είναι εμφανέστατη στη σέλα, η οποία έχει επανασχεδιαστεί με ένα εμφανέστατο τζιν ύφασμα, καθώς και από την επιλογή του μπλε χρώματος της μοτοσικλέτας, αλλά και του λογότυπου στο ρεζερβουάρ φυσικά.

Όσον αφορά στις μηχανολογικές κατεργασίες, αυτές ανατέθηκαν σε κάποιον πιο ειδικό. Το εργαστήρι custom κατασκευών από την Ιαπωνία Kens Factory συνεργάστηκε εδώ φτιάχνοντας όλα εκείνα τα εμφανισιακά κομμάτια που δίνουν στο XJR τον απαραίτητο café racer χαρακτήρα των δεκαετιών του 1970 και 80. Ξεχωρίζουμε κομμάτια όπως η αλουμινένια βάση των οργάνων, ενώ η μόνη ουσιαστική διαφορά που εντοπίζουμε στον κινητήρα αφορά στην εξάτμιση. Μιλάμε για ένα σετ από λαιμούς κατασκευασμένους από τιτάνιο που οδηγούν σε δύο ανοξείδωτα τελικά με τον ανάλογο ήχο.

Για το τέλος προσθέτουμε ένα ζευγάρι ακτινωτές ζάντες της Kineo που δέχονται tubeless ελαστικά, ένα πανάλαφρο και μάλλον αλμυρό αξεσουάρ που κάνει όλη την εμφανισιακή διαφορά.

Αξίζει να σημειώσουμε πως στη μοτοσικλέτα δεν έχει γίνει καμία δομική επέμβαση σε πλαίσιο ή άλλα βασικά γεωμετρικά της χαρακτηριστικά, όπερ σημαίνει πως ό,τι έχει προστεθεί, μπήκε απευθείας χωρίς να θέλει προσαρμογές. Έτσι τα περισσότερα εξαρτήματα της Kens Factory θα είναι σύντομα διαθέσιμα προς πώληση σε όλους τους ιδιοκτήτες XJR1300 από την ιστοσελίδα της εταιρείας ως έτοιμα bolt-on αξεσουάρ.

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ