H νέα BMW GS πιθανώς θα είναι δραστικά διαφορετική, από την υπάρχουσα R 1250 GS.

H νέα BMW GS πιθανώς θα είναι δραστικά διαφορετική, από την υπάρχουσα R 1250 GS.

BMW: Διέρρευσαν τα ονόματα R 1300 GS και R 1400 GS

Η BMW GS είναι ένα μοντέλο εμβληματικό, που τα τελευταία χρόνια έχει μετουσιωθεί από μια ικανή μοτοσυκλέτα παντός εδάφους και μεγάλου κυβισμού, σε ένα status symbol «θηρίο» και έμβλημα της τεχνολογίας της εταιρείας.

Το ότι ετοιμάζεται ένα νέο και, πιθανώς ριζικά ανανεωμένο GS, δεν είναι πλέον άγνωστο, ωστόσο δημοσιογράφοι από το εξωτερικό ισχυρίζονται ότι ανακάλυψαν νέα στοιχεία, για… 3 νέα GS!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Διέρρευσαν τα ονόματα των μοντέλων

Οι Αμερικανοί συνάδελφοι μας, στο Motorcycle.com, ανακάλυψαν ότι η BMW πιθανώς καταχώρησε (κατά λάθος;) τις ονομασίες των R 1300 GS, R 1400 GS και M 1300 GS, σε ειδικό τμήμα της ιστοσελίδας της που χρησιμοποιείται για κλείσιμο ραντεβού service. Σε ανάλογη λίστα, εμφανίζονται οι 3 νέες ονομασίες που σίγουρα συνδέονται η καθεμία, με μια νέα έκδοση της μοτοσυκλέτας. Εντύπωση προκαλεί το νέο όνομα R 1400 GS, το οποίο όμως πιθανόν να μην συνδέεται με τον αντίστοιχο… κυβισμό, όπως θα διαβάσετε και παρακάτω.
 

Νέα ονοματοδοσία στην γκάμα του GS;

Οι παραπάνω από μία, εκδόσεις των μεγάλων Adventure μοντέλων σήμερα δεν είναι κάτι ασυνήθιστο. Οι ρεπόρτερ του εξωτερικού αναφέρουν ότι η νέα ονομασία R 1400 GS πιθανόν να συνδεθεί με την νέα «Adventure» της γκάμας, δηλαδή το ένα βήμα παραπάνω από την «απλή» 1300 GS. Από την άλλη, η M 1300 GS ίσως αναφέρεται στην πλέον «ασφάλτινη» εκδοχή της νέας μοτοσυκλέτας της BMW, με έμφαση στις επιδόσεις εντός δρόμου και, ίσως, με τροχούς 17 ιντσών εμπρός και πίσω.
 

Βέβαιος ο νέος κινητήρας – Για πρώτη φορά πλήρως υγρόψυκτος

Ο Boxer που θα κινήσει τα νέα μοντέλα, αναμένεται να είναι νέος και μεγαλύτερος σε κυβισμό, από τα 1.254 κυβικά της υπάρχουσας έκδοσης. Σύμφωνα με τα στοιχεία του εξωτερικού, το νέο GS θα είναι το πρώτο εξ ολοκλήρου υγρόψυκτο της ιστορίας του, αλλά και της ιστορίας της BMW γενικότερα, όσον αφορά την R σειρά. Αύξηση στην ιπποδύναμη φυσικά θεωρείται δεδομένη, ενώ αξίζει να σημειώσουμε ότι το μοτέρ θα είναι πιθανόν κοινό και στις 3 εκδόσεις, παρά τον αριθμό 1400 στην μία από αυτές. Ίσως ο μεγαλύτερος αριθμός θα εξυπηρετεί περισσότερο marketing σκοπούς, μια τακτική που κερδίζει έδαφος τα τελευταία χρόνια στον χώρο της μοτοσυκλέτας. Τι πιστεύετε ότι θα δούμε;