Η απόδειξη των ανατρεπτικών σχεδίων της Aprilia βρίσκεται πλέον πολύ κοντά μας. Το νέο ημιαυτόματο μοντέλο ΝΑ 850 Mana με τις τρεις επιλογές χαρτογράφησης και την πρωτοποριακή εργονομία, θα διατίθεται από την 1η Δεκεμβρίου, και στην Ελλάδα, στην τιμή των 8.880 ευρώ.
Το Mana 850 έκανε την παρθενική του εμφάνιση πέρσι στην έκθεση του Μιλάνο. Η Aprilia , όπως και στο Shiver 750, έτσι και στο Mana 850, προσπάθησε ώστε τα περισσότερα εξαρτήματα που απαρτίζουν τις καινούργιες μοτοσικλέτες να είναι “Made by Aprilia”.
Ο χώρος της μοτοσικλέτας έκανε ένα μεγάλο βήμα προς το μέλλον με το NA 850 Mana. Σίγουρα δεν πρόκειται για ένα συνηθισμένο δίτροχο. Το Mana ήρθε, κατά κάποιο τρόπο, να αλλάξει τις οδηγικές συνήθειες των αναβατών. Πρόκειται, ίσως, για πολλές μοτοσικλέτες σε ένα μόνο μοντέλο. Μία μοτοσικλέτα για όλες τις εποχές…
Το σύστημα ελέγχου μετάδοσης προσφέρει τρεις επιλογές χαρτογράφησης (Autodrive) συν το mode της χειροκίνητης, σειριακής, 7τάχυτης οδήγησης ώστε ο αναβάτης να μπορεί να βρει ακριβώς αυτό που τον βολεύει κάτω από οποιεσδήποτε οδηγικές συνθήκες και στυλ.
Τα χαρακτηριστικά που κάνουν το ΝΑ 850 Mana ξεχωριστό:
· 90°V κινητήρας, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, Euro 3
· Σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων, ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου χειροκίνητης επιλογής με 7 ταχύτητες ή αυτόματης με 3 χαρτογραφήσεις: Touring, Sport και Rain
· Ανάρτηση monoshock με δυνατότητα ρύθμισης επαναφοράς και προφόρτισης
· Διπλή ανάφλεξη
· Ρεζερβουάρ κάτω από τη σέλα
· Χώρος αποθήκευσης για full-face κράνος
· Ατσάλινο πλαίσιο
· USD πιρούνι 43 χιλ.
· Φρένα με ακτινικές δαγκάνες
Το κόστος του νέου μοντέλου θα είναι 8.880 € και θα το βλέπουμε στην χώρα μας από τη 1η Δεκεμβρίου ενώ τον Ιούλιο του 2008 αναμένεται και η ABS έκδοσή του.
Η όψη του Mana είναι, επίσης, αποτέλεσμα μερικών πρωτοποριακών επιλογών design. Το ρεζερβουάρ χωρητικότητας 16 λίτρων εντοπίζεται κάτω από τη σέλα, χαμηλότερα από τα συνηθισμένα, ώστε να κατανέμει πιο σωστά το βάρος αλλά και να χαμηλώνει το κέντρο βάρους της μοτοσικλέτας.
Η “παραδοσιακή” τοποθεσία του ρεζερβουάρ, πλέον, αντικαθίσταται από έναν φωτιζόμενο αποθηκευτικό χώρο, κατασκευασμένο από αντιολισθητικό και αντιχαρακτικό υλικό αλλά και αρκετά μεγάλο ώστε να χωράει άνετα ένα full face κράνος.