net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Εμπλοκή στους αγώνες

Το περιβόητο SS που ετοιμάζει η BMW θα πραγματοποιήσει το αγωνιστικό του ντεμπούτο στο εθνικό πρωτάθλημα SBK της Γερμανίας, ο πρώτος γύρος του οποίου διεξάγεται στις 27 Απριλίου. Βλέψεις υπάρχουν και για το παγκόσμιο πρωτάθλημα, αλλά όχι νωρίτερα από το 2009.

 
Η μοτοσικλέτα βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο της εξέλιξης της, αφού τους προηγούμενους μήνες πραγματοποιήθηκαν εξαντλητικές δοκιμές σε διάφορες πίστες κυρίως στη Ευρώπη.

Πρόκειται για ένα από τα πιο «ακραία» δίκυκλα που έχουν παρουσιάσει ποτέ οι Βαυαροί.
Η κατασκευαστική του φιλοσοφία διαφέρει σημαντικά από την «σχολή» της ΒΜW, αφού εκτός από τον τετρακύλινδρο κινητήρα των 1000κ.εκ. και το αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών, οι αναρτήσεις δεν είναι εναλλακτικές, αλλά αποτελούνται από συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και μοχλικό πίσω.
Τώρα κατά πόσο «συμβατικό» μπορεί να χαρακτηρισθεί ένα «race only» πιρούνι της Ohlins είναι άλλο θέμα…

Στα φρένα έχουν τοποθετηθεί ακτινικές monobloc δαγκάνες της Brembo, ενώ σχεδόν όλα τα επιμέρους τμήματα που απαρτίζουν την μοτοσικλέτα είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα ή άλλα «εξωτικά» υλικά, με αποτέλεσμα το βάρος να βρίσκεται στα 162κιλά.

Η BMW επέλεξε την αγωνιστική εμπλοκή στο φετινό Γερμανικό πρωτάθλημα SBK για δύο λόγους:

-Αφ΄ ενός γιατί αποτελεί ένα ιδανικό πεδίο εξέλιξης αφού ο ανταγωνισμός δεν είναι μεγάλος.

-Αφ΄ ετέρου γιατί η συμμετοχή στα εθνικά πρωταθλήματα δεν προϋποθέτει την ομολογκασιόν του μοντέλου.

Σε κάθε περίπτωση, η BMW θα εκμεταλλευτεί στο έπακρο την εμπειρία που θα αποκομίσει από την φετινή χρονιά, αφού εκπρόσωποι της εταιρείας δεν κρύβουν πως το 2009 σκοπεύουν να συμμετάσχουν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα SBK, χωρίς να αποκλείουν κάποιες “wildcard” εμφανίσεις σε αυτό προς τα τέλη του 2008.

Αν η BMW έχει όντως βλέψεις για το παγκόσμιο, τότε αυτό σημαίνει πως θα πρέπει το μοντέλο να «ομολογκαριστεί», τουτέστιν θα πρέπει απαραιτήτως και βάση των κανονισμών, να παραχθεί ένα συγκεκριμένος αριθμός μοτοσικλετών για χρήση δρόμου.

Μέχρι στιγμής δεν έχει καταστεί σαφές αν πρόκειται για περιορισμένη ή ευρεία παραγωγή, αλλά οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για ένα πολιτικό μοντέλο με αναλογία κιλών ανά ίππο 1:1 (190ίπποι – 190κιλά) το οποίο θα βάλει για τα καλά την Γερμανική εταιρεία στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία των ss του λίτρου

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ