net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Τα Agility με μεγάλους τροχούς δέχθηκαν την πρώτη μεγάλη αναβάθμιση από το 2008, ενώ η νέα σειρά αναφέρεται ως "16+".

Πρώτη μούρη στην EICMA φυσικά το νέο Agility 16+, με μια πλειάδα αλλαγών.

Λίγο πριν την αποκάλυψη της νέας σειράς στο περίπτερο της Kymco, στο Μιλάνο.

Το νέο πλαίσιο είναι η πιο σπουδαία αλλαγή για το 2014, ενώ μεγάλωσε και ο αποθηκευτικός χώρος με τη μετακόμιση του ρεζερβουάρ.

Πλέον στο βενζινάδικο ο αναβάτης δεν χρειάζεται να κατέβει από το scooter, αφού το στόμιο του ρεζερβουάρ είναι στην ποδιά.

Νέος, πιο sport σε εμφάνιση και με λαμπτήρες Led είναι ο προβολέας, ενώ νέα σχεδίαση έχουν και τα φλας.

Μεγαλύτερο είναι το μπροστινό δισκόφρενο, στα 260 πλέον χιλιοστά.

Πιο πολυτελές και όμορφο το κάλυμμα της εξάτμισης, ενώ στον πίσω τροχό βρίσκουμε ένα ακόμα δισκόφρενο.

Αναδιπλούμενα μεταλλικά μαρσπιέ συνεπιβάτη διαθέτει για το 2014 η σειρά Agility 16+.

Όμορφο και το πίσω φωτιστικό σώμα.

EICMA: Kymco Agility 16+

Η σειρά Agility της Kymco βρίσκεται κοντά μας από το 2008. Για το 2014, η Kymco παρουσίασε μια βελτιωμένη έκδοση με το προσωνύμιο "+" για το best seller scooter της.

 
Η πρώτη αλλαγή που προσέχει κανείς στο νέο Agility 16+ της Kymco (που δεν καταργεί τα "απλά" Agility) είναι φυσικά η φρέσκια εμφάνιση. Πιο sport, πιο μοντέρνα, πιο όμορφη από την προηγούμενη, βοηθάει το Agility να αιχμαλωτίσει άμεσα το βλέμμα του παρατηρητή. Ο νέος LED προβολέας παρέχει καλύτερο φωτισμό από πριν, ενώ οι αισθητικές βελτιώσεις βρίθουν πάνω στο scooter της Kymco. Νέα είναι και τα φλας, νέο και πιο πολυτελές το κάλυμμα του τελικού, νέα αναδιπλούμενα μεταλλικά μαρσπιέ έχει ο συνεπιβάτης για μεγαλύτερη άνεση (ενώ βελτιωμένη είναι και η σέλα του), νέα σχεδίαση έχουν και οι πλαινοί αεραγωγοί.

Η Kymco δεν έμεινε όμως μόνο στις αισθητικές βελτιώσεις, αλλά προχώρησε σε ουσιαστική αναβάθμιση των scooter της. Η μεγάλη αλλαγή για το 2014 είναι το νέο πλαίσιο, που υπόσχεται μεγαλύτερη σταθερότητα στην οδήγηση. Βελτιωμένος είναι και ο ψεκασμός στο μοντέλο των 200 κυβικών (η Kymco αναφέρει κατανάλωση 1 λίτρο για… 45(!) χιλιόμετρα, με μέση ωριαία ταχύτητα 50χλμ/ώρα), ενώ μεγαλύτερος είναι ο μπροστινός δίσκος, στα 260 χιλιοστά. Το ρεζερβουάρ άλλαξε θέση, και βρίσκεται πλέον κάτω από τα πόδια του αναβάτη. Έτσι, μεγάλωσε ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα (χωράει ένα τζετ κράνος 3/4), ενώ βελτιώθηκε και η κατανομή των μαζών (χαμηλότερο κέντρο βάρους). Τώρα το στόμιο του ρεζερβουάρ βρίσκεται μπροστά στην ποδιά, και ο αναβάτης μπορεί να γεμίσει βενζίνη δίχως να κατέβει από τη σέλα. Μια και μιλάμε για τη σέλα, εκείνη είναι χαμηλότερη, στα 760χλστ. από το έδαφος, βοηθώντας τον αναβάτη να πατήσει ευκολότερα όλο το πέλμα κάτω.  

Τα νέα Agilty 16+ έρχονται σε τέσσερις εκδόσεις, στα 50κ.εκ. με δίχρονο ή τετράχρονο κινητήρα, στα 125 και στα 200 κυβικά εκατοστά (το 150 δεν αναφέρεται πουθενά). Τα πενηντάρια εξοπλίζονται με δισκόφρενο μπροστά και ταμπούρο πίσω, ενώ τα 125 και 200 διαθέτουν δισκόφρενα μπρος-πίσω. Τέλος, νέοι είναι και οι χρωματισμοί για το 2014.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρες: 4Τ, 1Κ, Α/Ψ, 124,6 / 163 κ.εκ. (και 2Τ/ 4Τ 50κ.εκ.)
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 9,4/7.500 / 11/7.500 (και 3,8/6.500 / 3,2/7.500)
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 1/5.500 / 1,2/5.500 (0,36/7.000 / 0,43/5.500)
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 5,1
Βάρος (κιλά, πλήρες): 118 / 126 (112 / 104)
Ύψος σέλας (χλστ.): 760

 

KYMCO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ