Sym Maxsym TL 508:  Το πιο προσιτό δικύλινδρο scooter της αγοράς

Sym Maxsym TL 508: Το πιο προσιτό δικύλινδρο scooter της αγοράς

Μετά την αύξηση κυβισμού και ισχύος και τους αναβαθμισμένους χώρους, το προσιτό δικύλινδρο mega scooter της Sym επενδύει και στην ασφάλεια με την προσθήκη συστήματος traction control.

SYM: VF125 10ps με λιγότερο από 2λίτρα τα 100km

SYM: WILD 160 Έρχεται από το μέλλον με φουτουριστική σχεδίαση και τεχνολογία αιχμής

SYM: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA

Δικύλινδρο μοτέρ με 46 ίππους και traction control



Με τις προδιαγραφές Euro 5 να είναι πιο αυστηρές, η Sym προχώρησε σε αύξηση του κυβισμού προκειμένου να συμμορφωθεί με αυτές. Ο δικύλινδρος σε σειρά, υγρόψυκτος, 8βάλβιδος, DOHC κινητήρας με υγρό συμπλέκτη, έχει μέγιστη απόδοση 46 ίππους στις 6.750 σ.α.λ και μέγιστη ροπή 50Nm στις 5.250 σ.α.λ. Ένα έμβολο αδράνειας αποσβένει τους κραδασμούς για βελούδινη λειτουργία του κινητήρα. Η αύξηση του κυβισμού στα 508 κ.εκ. προσέδωσε αύξηση των επιδόσεων στα ανώτερα όρια που επιτρέπεται με άδεια οδήγησης κατηγορίας Α2.


Παράλληλα, το TL αποκτά το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS). Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης βοηθά στη διατήρηση της πρόσφυσης όταν επιταχύνετε σε ολισθηρές επιφάνειες, όπως βρεγμένο ή λασπωμένο οδόστρωμα. Αν οι αισθητήρες εντοπίσουν, απώλεια πρόσφυσης στον οπίσθιο τροχό, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης επεμβαίνει ρυθμίζοντας τη δύναμη του κινητήρα μέχρι να αποκατασταθεί η πρόσφυση στον πίσω τροχό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ανεστραμμένο πιρούνι για βελτιωμένη σπορ συμπεριφορά

Το στιβαρό Upside Down πιρούνι 41mm, που “δένει” στο λαιμό του πλαισίου με διπλές πλάκες, δημιουργεί επιπλέον ακαμψία στο σύνολο. Το πίσω τμήμα αποτελείται από μακρύ ψαλίδι αλουμινίου που πάνω του εδράζει η πίσω ανάρτηση αερίου-λαδιού, με δυνατότητα εξατομίκευσης μέσω της μικρομετρικής προφόρτισης και με μοχλικό σύστημα, προσφέροντας προοδευτικότητα στη λειτουργία της ανάρτησης αλλά και σταθερότητα στην οδήγηση. Το σύστημα αναρτήσεων σε συνδυασμό με το πλαίσιο από ανοξείδωτο ατσάλι, επιτρέπει στον αναβάτη να ξεπεράσει τις δυσκολίες του δρόμου και σε γρήγορες εναλλαγές κατεύθυνσης σε στροφές, εύκολα και με υψηλή ταχύτητα. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από 2 κυματιστά δισκόφρενα διαστάσεων 275mm, με διπλές ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων μπροστά και ένα κυματιστό 275mm πίσω. Το δικάναλο σύστημα ABS είναι της Continental.

Δυναμική σχεδίαση με σύγχρονα χαρακτηριστικά



Η σχεδίαση του TL παραμένει ίδια με μοντέρνες και δυναμικές αιχμηρές γωνίες που τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα του. Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει ο διπλός LED προβολέας με τα ενσωματωμένα φώτα ημέρας DRL, τα επίσης LED προειδοποιητικά φλας που είναι χωνευτά στο φέρινγκ συμβάλλοντας σε μια πιο καθαρή εικόνα. Στο ίδιο μοτίβο κινείται και η ανασηκωμένη ουρά με το ανοδικό τελικό και τις διπλές απολήξεις, καθώς και το πανέμορφο πίσω φωτιστικό, οι λάμπες LED του οποίου σχηματίζουν πυρακτωμένη φλόγα. 

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »